Как ще изглежда рекламата в Instagram

Реклама на Levi's.

Instagram съобщи, че първите реклами в приложението й ще започнат да се излъчват в САЩ от тази седмица.

Приложението ги представя, като обещава, че няма да бъдат натрапчиви, след като потребители разкритикуваха социалната мрежа за смартфони, че е променила условията си за ползване, за да допусне в галериите си снимкова реклама.

Instagram, която е собственост на Facebook, опитва да въведе рекламата по възможно най-деликатния начин, имайки предвид, че аудиторията й се включва, за да гледа творчески обработени, забавни и умно заснети фотографии. Рекламата в приложението на първо време ще е на отбран кръг рекламодатели, които вече са добре реализирани в Instagram.

Ето как ще изглежда. Тя ще може да се премахва от потребителите, които не желаят да я виждат, чрез менюто на приложението под символа „(…)”. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Porshe отлага електрификацията на част от моделите си
Поставете си реалистични бизнес очаквания и постоянно ги надминавайте
Продължава летищния хаос в Европа: Брюксел отменя половината заминаващи полети за днес
ИПИ: Разходите за персонал в държавния бюджет са рекордни
Слънчева неделя с температури до 30 градуса
Как да се научите да изслушвате мнения, които не искате да чуете