Затвори

Най-запомнящите се нови продукти на 2014 г.

Едно от маркетинговите попадения на годината - паста за зъби Colgate Optic White с избелваща писалка - предложение на пазара, което се помни. 

Социалните мрежи променят начина, по който нучаваме за пазарните нововъведения. 

Тазгодишно изследване на най-запомнящите се продукти, предложени на пазара в САЩ (The Most Memorable New Product Launch) показва, че в страната Facebook вече е вторият най-влиятелен източник, откъдето хората научават за новите стоки и услуги на компаниите, след телевизията. 

Проучването е проведено за 13-а поредна година, съобщава Adweek. През 2014 г. то отбелязва голямо увеличение на значението на Facebook за внедряването на продукти. През 2009 г. едва 10% от анкетираните в него хора са посочвали, че са разбрали за нов продукт от социалната мрежа. Тази година, според данни от мненията на 1000 души през октомври, този процент се е увеличил до 29. Facebook се нарежда на второ място като маркетингов канал след всепроникващата телевизия, която е изключително влиятелна в Щатите. 68% от участниците в допитването са посочили че са разбрали за нов продукт от нейните реклами.

Кои бяха най-запомнящите се предложения на пазара? Adweek продължава със следните 10 примера. 

Коментари
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Изискан и просторен - лоби барът на хотела

Снимка: Guliver/ Getty Images

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 21.05.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 21.05.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.66411
0.600922
CNY
10
2.6044
3.83966
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.23166
0.448097
RUB
100
2.66591
37.5106
USD
1
1.66326
0.601229