Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Най-запомнящите се нови продукти на 2014 г.

209436

Социалните мрежи променят начина, по който нучаваме за пазарните нововъведения. 

Тазгодишно изследване на най-запомнящите се продукти, предложени на пазара в САЩ (The Most Memorable New Product Launch) показва, че в страната Facebook вече е вторият най-влиятелен източник, откъдето хората научават за новите стоки и услуги на компаниите, след телевизията. 

Проучването е проведено за 13-а поредна година, съобщава Adweek. През 2014 г. то отбелязва голямо увеличение на значението на Facebook за внедряването на продукти. През 2009 г. едва 10% от анкетираните в него хора са посочвали, че са разбрали за нов продукт от социалната мрежа. Тази година, според данни от мненията на 1000 души през октомври, този процент се е увеличил до 29. Facebook се нарежда на второ място като маркетингов канал след всепроникващата телевизия, която е изключително влиятелна в Щатите. 68% от участниците в допитването са посочили че са разбрали за нов продукт от нейните реклами.

Кои бяха най-запомнящите се предложения на пазара? Adweek продължава със следните 10 примера. 

още от Маркетинг
16
Вторник
Октомври