Новата, епична реклама на John Lewis за $10 милиона


Световните медии с маркетинг новини се развълнуваха от представянето на новата видео реклама на John Lewis. Всяка година британската верига магазини открива сезона на коледното пазаруване с хитова телевизионна реклама, изготвена с колосален бюджет, какъвто повечето фирми в обединеното кралство, а и по света, не могат да си позволят. 2012 г. не е изключение.

Тази година John Lewis спонсорира коледен ТВ спот от минута и половина на стойност $10 милиона. Кадрите пресъздават епичната, трогателна история на влюбения снежен човек, готов на всичко за своята специална снежна дама.

Рекламата е сочена за една от най-очакваните и силни в предстоящия коледен сезон, а може би и занапред. Озвучена е от песента на Frankie Goes to Hollywood "Силата на любовта" ("The Power of Love"). Дело е на рекламна агенция AdamAndEveDDB. 

Вижте я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
Русия удари с дронове детска градина в Харков
Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Президентът наложи вето на част от измененията в Закона за специалните разузнавателни средства
Kaufland представи нова продуктова линия свежа риба и морски дарове със сертификат TÜV AUSTRIA
Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
Понижения на фондовите борси в Европа на фона на разочароващи корпоративни отчети*