Новата, епична реклама на John Lewis за $10 милиона

Световните медии с маркетинг новини се развълнуваха от представянето на новата видео реклама на John Lewis. Всяка година британската верига магазини открива сезона на коледното пазаруване с хитова телевизионна реклама, изготвена с колосален бюджет, какъвто повечето фирми в обединеното кралство, а и по света, не могат да си позволят. 2012 г. не е изключение.

Тази година John Lewis спонсорира коледен ТВ спот от минута и половина на стойност $10 милиона. Кадрите пресъздават епичната, трогателна история на влюбения снежен човек, готов на всичко за своята специална снежна дама.

Рекламата е сочена за една от най-очакваните и силни в предстоящия коледен сезон, а може би и занапред. Озвучена е от песента на Frankie Goes to Hollywood "Силата на любовта" ("The Power of Love"). Дело е на рекламна агенция AdamAndEveDDB. 

Вижте я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
„Диамантеният крал“ и последен романтичен партньор на Жаклин Кенеди почина на 95 г.
Германия предупреждава за предстоящ колапс в пивоварната индустрия на страната
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан