Сурикатът Александър Орлов превзе сърцата на британците


Рекламен клип на застрахователната компания „Compare The Market", в която главн герой е английско говорящият с руски акцент сурикат Александър Орлов спечели сърчаца на британците. Клипът е най-харесваната на острова видео реклама, според проучване на Nielsen Company.

Във видеото Орлов разказва за прадядо си Александър, оглавявал армията на сурикатите в битка срещу мангустите. В допитването клипът е получил индекс 256, което означава, че британците го харесват 2,56 пъти повече в сравнение с всички останали видео реклами показани през годината. В проучването са участвали 1,5 млн. жители на Великобритания.

Те поставят на второ място реклама на ирландската бира Magners, а на трето – клип за бонбоните Maltesers.

Рекламната кампания на "Compare The Market" с участието на суриката Орлов започна през 2009 година, като вече включва поредица от клипове с руския аристократ. През юли миналата година например се появи клип, в който Александър дава интервю на журналистка от „Сън.”

 И трите номинации доказват, че публиката все повече цени интелигентно поднесеното чувство за хумор.

Вижте сега фаворитът на британците.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Криза: Медийни шефове във Великобритания търсят изход от отлива на младите британци от телевизия
Времето: Сняг и виелици на Коледа
Лидерът на Китай Си Дзинпин свика политбюро за борбата с корупцията
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока