Турска реклама събра 26 млн. прегледа в YouTube (видео)

Тази романтична реклама на сладолед на Unilever е един от „вирусните” хитове на годината. Тя събра 26,2 млн. прегледа в YouTube от април 2013 г. насам, когато беше публикувана в сайта за видеосподеляне. Всичко това – неусетно за международните маркетинг издания, които разкриват успеха й сега.

Adweek й посвещава материал.

Рекламата разказва озвучена от нежна песен на турски език приятна и трепетна история за момче и момиче – тийнейджъри, които се харесват. Тя е изработена за турския пазар от гиганта Unilever, който рекламира с нея сладоледа си Cornetto. Песента за фон се изпълнява от турския поп певец Ялан. „Успехът й в YouTube е забележителен, имайки предвид пазара, за който е предназначена. Спотът дори не показва сладолед – той просто се излъчва от Cornetto”, коментират наблюдателите на Adweek.

Днес подбрахме да ви покажем този турски криейтив – явление, което много рядко се отразява от американските и британски маркетинг автори. Ето я и рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ