22 цитата, които ще вдъхновят маркетинг стратегията ви

 22 цитата, които ще вдъхновят маркетинг стратегията ви

22 цитата, които ще вдъхновят маркетинг стратегията ви

Къде да потърсим вдъхновение, ако работим в маркетинга? Отговорът е, че винаги можем да се допитаме до някои от познатите и по-малко известни вечни истини, изказани от Дейвид Огилви, Питър Дракър, Сет Годин, Гай Кавазаки. По-обширни концепции, приложими в професията, можем да открием и в текстове на Бенджамин Франклин, Уилям Шекспир.

Това смята вицепрезидентът глобален маркетинг на SAP Майкъл Бренър. Той предлага подборка от 22-а силни цитата, които според него ще помогнат на всеки маркетолог да задвижи стратегията на компанията си. Ето кои са.

”Целта на маркетинга е да познава и разбира клиента толкова добре, че продуктът или услугата да му пасва и да се продава от само себе си.”

Питър Дракър

..............

"Основната задача на маркетинга е да продава повече, на повече хора, по-често, и на по-високи цени. Няма друга причина той да се извършва.”

Серхио Зиман

.........

"Това, което наистина решава дали клиентите ще купуват или не, е съдържанието на рекламата, не формата й.”

Дейвид Огилви

...

"Вместо с еднопосочно прекъсване, уеб маркетингът е свързан с доставянето на полезно съдържание в особено подходящ момент, когато купувачът се нуждае от него.”

Дейвид Мийрман Скот

...

"Спешното може да удави важното.”

Мариса Мейър

...

"Бизнесът има само две функции – маркетинг и иновации.”

Повечето маркетолози смятат, че мисълта е на Питър Дракър, но той я заема от автора на „Непоносимата лекота на битието” Милан Кундера

...

"Тъй като цели да създава потребители, всяко бизнес начинание има две и само две основни функции: маркетинг и иновации.”

Питър Дракър

...

"Не търсете потребители за продуктите си, търсете продукти за потребителите си.”

Сет Годин

...

"Или напишете нещо, което заслужава да се чете, или направете нещо, което заслужава да се пише за него.”

Бенджамин Франклин

...

"Маркетингът е твърде важен, за да бъде оставен на маркетинг отдела.”

Дейвид Пакард

...

"Съдържанието е цар!”

Бил Гейтс

...

"Ако имаш повече пари, отколкото ум, фокусирай се към outbound marketing (реклами, търговски изложения, телефонни обаждания с оферти). Ако имаш повече ум, отколкото пари, насочи се към inbound marketing (създаване на продажби не чрез постоянно предлагане, а чрез привличане на целева аудитория, в което се разчита на най-сложното от всички предимства – да имаш какво да кажеш на аудиторията и да можеш да го кажеш по интересен начин).

Гай Кавазаки

....

"Маркетингът иска г-н Правилния, но продажбите искат г-н Правилния Точно Сега.”

Неизвестен автор

...

"Пазарите са разговори.”

Ливайн, Локи, Сийрлс и Уайнбергер

...

"Което помага на хората, помага на бизнеса.”

Лео Бърнет

...

"Целта на маркетинга е да накараш хората да те опознаят, да те харесат и да ти имат доверие.”

Анонимен

...

"Маркетингът отнема ден за учене. За жалост отнема цял един живот за усъвършенстване.”

Фил Колтър

..

"Рекламата в окончателния анализ трябва да бъде новина. Ако не е новина, е безсмислена.”

Адолф Окс

...

"Трябва да спрем да прекъсваме това, от което хората се интересуват, и да бъдем това, от което хората се интересуват.”

Служител на J. Walter Thompson

"Най-чистото съкровище на смъртните времена е безупречната репутация.”

Уилям Шекспир

...

"Щом се разшири от нова идея, човешкият ум никога не се свива до първоначалния си размер.”

Оливър Уендъл Холмс

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ