Apple рекламира iPad Air (видео)


Apple представя новия си таблет iPad Air като инструмент на креативността в реклама, която се завъртя в САЩ.

„През последната година компанията се опитваше да установи коя иска да бъде в рекламните си кампании. Това лято някогашните й страхотни и очарователни реклами се превърнаха в мини мелодрами за причината за съществуването й, които не успяха да съберат достатъчно зрители. След това Apple увеличи екипа си за маркетинг дизайн в опит да се утвърди като достоен носител на титлата най-иновативна компания в технологиите. Новият спот на iPad Air е съобщение за потребителите, че Apple се завръща, за да ги промени като култура, не само да ги направи да изглеждат модерни или да ги накара да се почувстват по-добре. Плюс това, разказвачът зад кадър е Брайън Кранстън от култовия сериал Brеaking Bad, коментират наблюдателите в маркетинг раздела на Business Insider.

Видеото е последната работа на агенция TBWA\Media Arts Lab в Лос Анджелис, която от години работи като рекламна фабрика на Apple и има някои забележителни успехи.

Рекламата внушава, че iPad вече е направил революция в света и най-достъпният iPad към момента може да бъде нов креативен инструмент за всички видове творци.

Ето я и нея.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Скритите причини за загубените продажби
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
На фокус в следващите седем дни: Среща на ОПЕК+ и потенциални нови сделки във фарма сектора
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
На днешната дата, 4 октомври. Рождениците днес