Budwеiser представя най-симпатичната реклама за Супербоул

Американският бранд бира Budweiser остава верен на себе си със силна кампания за предстоящия на 2 февруари финал на футболната лига Супербоул в САЩ.

Герои в тазгодишното хитово видео на марката са сладко кученце и красив кон, които стават неразделни приятели. Само два дни след като ТВ спотът бе представен в YouTube, той събра около 23 милиона прегледа. Вероятно това ще е една от най-запомнящите се реклами в най-гледното време от ТВ ефира на Америка за годината. Милиони американци и хора по света се умилиха след като прегледаха видеото в мрежата. Клипът е озвучен от песента на Passenger „Let Her Go“. Може да го видите след текста.

Budweiser традиционно представя едни от най-харесваните и споделяни в интернет реклами в американската телевизионна история. Повечето от тях нямат нищо общо с бирата като продукт. Заради идейното си представяне и забавните си клипове марката е сред най-следените в САЩ - мнозина очакват с нетърпение тя да представи рекламите си за Супербоул всяка година. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Историческият център на Истанбул се превръща в пешеходна зона
Вложенията на българите в инвестиционни фондове - 30 пъти по-малко от банковите депозити
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната