Google разказва за изчезващо индийско изкуство

В последната година Google започна нов вид реклама, различна от спотовете с твърдения „нашият интернет браузър е по-бърз от вашия”. Кампанията е наречена “The Web Is What You Make Of It” и е фокусирана върху истински истории на хора по света. Нейният старт беше даден от рекламна агенция BBH, Ню Йорк.

Във видеоклиповете към инициативата се включиха Лейди Гага и феновете й, Джъстин Бийбър, чието уеб-присъствие е огромно. Преди няколко месеца брандът работи върху трогателен проблем със скитащи кучета в Тайланд, разказват авторите в AdvertisingAge. Сега от интернет гиганта представят нов, по-различен герой, с чиято история искат да поляризират красиво изкуство в Индия и силата на Google Chrome.

Google Индия представи спот, който разказва истинската история на индийски художник. Мъжът е специалист в изрисуването на картини Танджоре – творби по шаблон върху дъска, изписвани с цветни бои и украсявани с бижута. Тази форма на изкуство замира в Индия, докато младите художници в страната са привлечени от различна естетика.

Героят в рекламния филм – Г. Раджендран, е използвал мрежата, за да привлече вниманието към картините си, и така е успял да направи добър бизнес. В кадрите на рекламата с него няма компютри и оборудване. Видеото обаче въздейства като реклама, заради внушението, че много явления и уникални неща в света биха останали непознати, забравени или изчезнали, ако не беше търсенето в мрежата.

Филмът с индийския художник можете да видите след текста.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ