Instagram въвежда реклама по света

Instagram въвежда реклама по света

Приложението за споделяне на снимки Instagram съобщи, че планира да разшири присъствието на реклама в него освен в САЩ и във Великобритания, Канада, Австралия, а след това и в други страни.

Апликацията, която бе купена от Facebook през 2012 г. за 1 млрд. долара, представи реклами пред американската аудитория през ноември 2013 г. Рекламите са снимки, филтрирани и заснети така, че да се вписват в потока от споделени от потребителите кадри. Първи в Instagram навлязоха луксозните марки като Michael Kors. Впоследствие, сред рекламодателите в него се включиха Genral Electric, Adidas, Levi's. В публикация в блога си, от Instagram посочват, че част от рекламодателите са постигнали „много над средното за рекламната индустрия на САЩ представяне“.

Рекламните консултанти на eMarketer пресмятат, че над 34,9 милиона потребители на Instagram живеят в Щатите. Това означава, че по-големият дял от хората, ползващи приложението, не са американци.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
AI: Как чатботовете се отразяват на психичното ни здраве?
Кая Калас: Само тази година ЕС ще предостави 25 милиарда евро подкрепа на Украйна
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?