Старостта? Това е просто въпрос на мислене

В съвременната култура, центрирана около младостта, старостта се превръща в нещо, което ни ужасява. Тя и смъртта са теми табу, за които избягваме да се замисляме; които игнорираме дотолкова, че когато се сблъскаме с тях, ги възприемаме като нещо неестествено.

В този контекст и на фона на масовия маркетинг, който работи с рекламни образи на много млади и енергични хора, британската агенция Karmarama отправя същинско предизвикателство към аудиторията на Острова, като представя реклама по темата за старостта, започваща думите, че няма лек за нея. Видеото е изработено от нея за британската група за защита на правата на възрастните хора Age U.K. Озаглавено е „Love Later Life”.

Глас зад кадър прочита поема на английския поет Роджър Макгоу, написана за спота. Гласът е на 91-годишния сър Кристофър Лий, посочва Adweek. Кадрите показват хора на най-различна възраст – от малки деца, до 102-годишни възрастни, които сияят като себе си, преминали през десетилетията. Идеята е да се припомни, че възрастта е най-вече въпрос на гледна точка и излъчването на човека е далеч по-важно от красивата му външност. Чрез излъчването той се свързва с ругите на далеч по-дълбоко ниво.

Ето и рекламата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ