Nissan с цел за 1 млн. допълнителни продажби за 3 години и намалени разходите за EV до 2030 г.

Nissan с цел за 1 млн. допълнителни продажби за 3 години и намалени разходите за EV до 2030 г.

Nissan с цел за 1 млн. допълнителни продажби за 3 години и намалени разходите за EV до 2030 г.

Nissan си поставя за цел допълнителни 1 млн. продажби на превозни средства през следващите три години и 30% намаление на производствените разходи за електрически превозни средства (EV) до 2030 г., обяви японският автомобилен производител, цитиран от Си Ен Би Си.

В новия си средносрочен бизнес план Nissan също така посочи, че ще пусне 30 нови модела до фискалната 2026 г., като 16 от тях ще бъдат електрифицирани. Компанията се надява разходите за електромобили и двигатели с вътрешно горене да достигнат паритет до 2030 г.

„Този план ще ни позволи да отидем по-далеч и по-бързо в стимулирането на стойността и конкурентоспособността“, заяви президентът и главен изпълнителен директор на Nissan Макото Учида в изявление.

„Изправен пред изключителна нестабилност на пазара, Nissan предприема решителни действия, ръководени от новия план за осигуряване на устойчив растеж и рентабилност“, добави той.

Автомобилният производител също така каза, че се цели марж на оперативна печалба от повече от 6% до края на фискалната 2026 г., както и „дългосрочен растеж и рентабилност“.

Съгласно плана от две части, наречен The Arc, Nissan заяви, че ще се стреми да осигури ръст на обема чрез „персонализирана регионална стратегия“ и да се подготви за ускорен преход към EV чрез балансиране на портфолиото си между EV и автомобили с вътрешно горене, увеличаване на обемите на основните пазари и финансова дисциплина.

Това ще бъде подкрепено от „интелигентни партньорства, подобрена конкурентоспособност на EV, диференцирани иновации и нови потоци от приходи“.

Nissan каза, че тази стратегия може да донесе потенциални приходи от 2,5 трилиона йени (16 млрд. долара) от нови бизнес възможности до фискалната 2030 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ