С усет за Париж

Магията, която витае във въздуха в Париж, трудно може да се опише. Това е едно от местата, за които думите не са достатъчни и просто не могат да разкажат за магнетизма му. Този град трябва да бъде усетен, изживян, почувстван. С цялата му красота, финес, изящество, деликатен аромат и много очарование. Така седят нещата и при Renault Koleos, който се вдъхнови от френската столица и създаде една неустоима лимитирана серия в стил Париж.

Koleos Initiale Paris създава усещане за лукс и комфорт. Моделът не се различава много от предшественика си, който получи сериозна промяна през 2017 г.  Инженерите на Renault обаче са се постарали много. Те са пипали много фино дизайна, вграждайки дребни елементи, които са придали различен и стилен характер на купето.

[[{"fid":"322381","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Новият черен цвят "Аметист", огромните 19-инчови двуцветни алуминиеви джанти, елегантните надписи „Initiale Paris” в предната броня и над калниците са придали на лимитирания SUV доста отличителна визия с подчертан спортен дух.

В интериора също е работено много прецизно. Няма драстични промени, но усещането е за много повече лукс и комфорт. На очи се набива новият Nappa кожен салон. Седалките са изключително удобни. Снабдени са с отопление за студените дни и вентилация за горещините през лятото. Те са електрическо регулируеми, а за комфорта по време на дълъг път се грижи функцията „масаж”, която е нещо много приятно. Специалната Nappa покритие има и по скоростния лост и волана.

Koleos Initiale Paris предлага изключително много екстри. Моделът е стандартно оборудван с озвучителна система Bose® Surround System®, която прави невероятна акустика в купето. Звукът ви обгръща все едно сте в концертна зала. Липсват почти всякакви външни шумове благодарение на технологията Active Noise Cancellation, която посредством високоговорителите притъпява паразитните звуци.

[[{"fid":"322382","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Лимитираният Koleos ще отговори на всякакви прищевки. Много стилно седи огромната мултимедия R-Link 2 във формата на таблет, която Renault наложи успешни в повечето си модели.  Чрез нея шофьорът има достъп до абсолютно всички системи на автомобила – от управлението на музиката, през климатизацията и навигацията, до настройване на интериорното лед осветление и т.н.

Koleos разполага с адаптивен круиз контрол, който регулира скоростта ви. Иновативната Active Emergency Braking System предупреждава водача да спре, за да избегне челен сблъсък. Automatic High Low Beam позволява автоматично превключване от дълги на къси фарове при засичането на друг автомобил. Има още предупредителни системи за превишаване на скоростта, предупреждение за автомобил в мъртвата точка. Цветен head-up дисплей ви показва всички важни данни. Много удобна е системата Easy Park Assist, която ви помага при паркиране паралелно, перпендикулярно и под ъгъл.

Koleos Initiale Paris може да бъде поръчан с иновативната офроуд система All Mode 4x4-i. С натискане на бутон може да се премине от предно предаване, към автоматичен режим, който при буксуване на предните колела включва и задния мост. Освен това може да бъде настроена опция Lock, която разпределя мощността между предните и задните гуми в съотношение 50/50. Сензорите на системата All Mode 4x4-i следят постоянно надлъжното и напречно ускорение, както и степента на ускорение и ъглите на завиване, за да оптимизират разпределението на въртящия момент между предната и задната оси. Така се осигурява възможно най-доброто сцепление, намалявайки едновременно с това недозавиването и презавиването.

[[{"fid":"322383","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Автомобилът има висок пътен просвет 21 см и значителни ъгли на проходимост, което му позволява да преодолява труднопроходими терени.

Лимитираният Koleos е оборудван с 2-литров дизелов двигател, с мощност от 175 конски сили и 380 нютон метра въртящ момент. Агрегатът отговарят на Евро 6 стандартите и е оборудван с NOx катализатор и филтър за твърди частици.

Задвижването се осъществява чрез автоматична трансмисия X-Tronic. Тя работи повече като автоматична трансмисия с различни предавателни числа, когато водачът се нуждае от рязко ускорение. Въпреки това, тази безстепенна трансмисия гарантира безпроблемна смяна на предавките при ускорение, предлагайки безкраен брой предавки. Те гарантират, че оборотите на двигателя и натоварването се оптимизират постоянно, за да се подобри разходът на гориво, комфортът и нивата на шум, когато се движите с постоянна скорост. Трансмисията X-Tronic предлага всички ползи на конвенционалната трансмисия, без нейните недостатъци.

Повече подробности за Renault Koleos Initiale Paris можете да намерите ТУК. А най-добре е да го тествате!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ