Куклата Барби донесе незапомнен скок на печалба на собственика си

Куклата Барби донесе незапомнен скок на печалба на собственика си

Куклата Барби донесе незапомнен скок на печалба на собственика си

Изненадващ скок в продажбите за третото тримесечие на годината отбеляза компанията за детски играчки Mattel и прогнозира още по-голям ръст по време на празничния сезон, докато търговците на дребно запълват рафтовете си с кукли Барби и други играчки.

Нетната печалба на производителя е достигнала 316 млн. долара – скок с 348% спрямо година по-рано, предаде ДПА. Средствата са предимно в резултат на търсенето на колички и кукли Барби. Нетните продажби за тримесечието са за 1.6 млрд. долара и бележат увеличение с 10% в сравнение със същия период през 2019 година.

На фона на пандемията от COVID-19, принуждаваща голяма част от училищата в САЩ да провеждат уроци онлайн, родителите се насочиха към играчките, за да избавят децата си от скуката, увеличайки продажбите на веригите Walmart и Target, пише „Ройтерс“.

Главният изпълнителен директор на Mattel, Анон Крейц, очаква продуктите на бранда Барби да са сред най-продаваните около Коледа, но предупреди за потенциални предизвикателства около доставките. „Не можем да сме сигурни, че ще отговорим изцяло на нарастването на потребителското търсене“, обясни той по време на разговор с анализатори. Нетните продажби на известните кукли са достигнали 532.2 млн. долара за последното тримесечие, отбелязвайки ръст от 29%, най-големия от 2003 година насам.

Компанията отчете коригирана печалба от 95 цента на акция.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ