Почти 9 от 10 души искат право на избор между работа от вкъщи или в офиса

Почти 9 от 10 души искат право на избор между работа от вкъщи или в офиса

Почти 9 от 10 души искат право на избор между работа от вкъщи или в офиса

Близо девет от всеки 10 служители искат да могат да избират дали да работят от вкъщи или в офиса и да имат по-голяма автономност в работните часове, след като ограниченията на работното място заради COVID-19 намалеят. Това сочат резултатите от проучване на Cisco Systems, цитирано от Ройтерс.

Пандемията бързо промени отношението към домашната работа, показва изследването, като две трети от работниците оценяват повече ползите и предизвикателствата от отдалечената работа. Въпреки че само 5% от анкетираните са работили вкъщи през по-голямата част от времето преди заключването, сега 87% от работниците искат възможността да избират къде, как и кога да работят - смесване между това да са базирани в офис и да работят отдалечено, се казва още в доклада на Cisco. 

"Компаниите ще трябва да преконфигурират начина си на работа, за да помогнат да се отговори на новите изисквания на работниците, които отдават приоритет на ефективната комуникация и сътрудничество над всичко останало. Технологията също ще се използва, за да се гарантира, че служителите са в безопасност и техните данни са сигурни в тяхната работна среда, независимо дали в дома или в офиса. Това може да включва например сензори, които наблюдават отоплението и осветлението в домашна работна станция, или технология, която проверява социалното дистанциране и дали хората носят маски в офиса", обясни вицепрезидентът на Cisco Гордън Томсън.

"Вече не става дума само за свързване на хората, а за преживяването, което предоставяте на хората, докато са свързани. Инвестираме много повече в аналитичната част, която стои зад свързаността", каза той в интервю. 

Cisco анкетира 10 000 души на 12 пазара в Европа, Близкия изток и Русия за своите изследвания на работната сила на бъдещето, уточнява агенцията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ