нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Най-добрият проклет въпрос!

Илюстрация: Shutterstock

Преди година търсехме копирайтър. На интервю при нас се яви един наистина добър професионалист от агенция Phoenix. Той дойде в офиса ми и започнах да му задавам въпроси. Накрая го попитах задължителното: „Зададох ти доста въпроси. Ти искаш ли нещо да ме питаш?” и той каза: „Всъщност имам един въпрос. Сравнително нов съм, затова …кажи ми, кое тук е лошото?”.

Най-добрият проклет въпрос, който са ми задавали.

Какво не върви? Къде са недостатъците? Това е чудесен въпрос, защото е малко дързък, но същевременно смислен. За радост, тогава се замислих и след известно време отговорих, че ако трябва да бъда честен, при нас в работата няма нещо наистина дразнещо, проблемно и неприятно, защото сме се постарали да избираме и назначаваме свестни хора, които се справят добре.

Кадрите в нашия бизнес с изготвяне на реклама трябва искрено да идват с желание на работа, защото сме без работно време и често се случва да спешно да творим идеи до късна доба, които точно на следващия ден трябва да представим на клиентите. По някакъв странен начин цялото това напрежение и битки служат като страхотно сплотяващо средство, което кара служителите да се чувстват близки.

Затова днес се фокусирам върху управлението на място за правене на реклама, където няма нещо, което да е лошо. Всъщност това не е невъзможно и дори е лесно. Когато избираме хората си по време на интервютата за работа, в нашата агенция им задаваме поредица от странни въпроси. Хвърляме ги в различни въображаеми ситуации, за да видим как ще реагират.

още от Реклама