Модното шоу на Victoria's Secret слиза от телевизионния екран

Модното шоу на Victoria's Secret слиза от телевизионния екран

Модното шоу на Victoria's Secret слиза от телевизионния екран

Годишното модно шоу на американския бранд бельо Victoria’s Secret спира излъчването си и вече няма да бъде показвано в ТВ ефира - близо две десетилетия след като стартира. Това обяви компанията собственик L Brands, която посочи, че разглежда със "свеж поглед" всеки аспект на своя бизнес през последните няколко месеца. Главният изпълнителен директор на L Brands Лесли Уекснър коментира, че брандът "трябва да еволюира и да се промени, за да расте". 

"Имайки предвид това, ние решихме да преосмислим традиционното модно шоу на Victoria’s Secret", написа той. "Продължавайки напред, не вярваме, че телевизиоята е подходяща", каза още той. По думите му компанията ще разработи нов вид събитие върху различни платформи в бъдеще.

Шоуто на Victoria’s Secret - най-голямата компания за бельо в САЩ, започва излъчването си през 2001 г. Събитието привлече милиони зрители през годините, които наблюдаваха супермоделите звезди на бранда. Отличаваше се като пищен спектакъл с участието на известни музикални поп изпълнители (Тейлър Суифт, Спайс Гърлс, Лейди Гага), със специално изработени костюми, съчетани с разходка по модния подиум на високи токове, както и с традиционния за събитието всяка година сутиен от диаманти. В същото време част от публиката критикува политиката на бранда да показва модели с твърде слабо телосложение или "твърде съвършени жени". 

В последните 5 години аудиторията на шоуто, което бе излъчвано от каналите ABC и CBS, обаче намаля - с приблизително 2/3. През миналата година шоуто беше гледано от 3,3 млн. зрители, а през 2013 - от 9,7 млн., посочва "Ню Йорк Таймс". 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ