нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

12 предимства на инфлуенсър маркетинга

Снимка: Shutterstock

Тъй като платформите стават все по-креативни, създавайки изцяло нови екосистеми и нови собствени художествени движения, става по-трудно за марките да представят своите продукти и услуги в натоварените социални емисии, пише socialmediatoday.com

TikTok е чудесен пример за това. Ако искате вашите промоции да се открояват в TikTok, не можете просто да пренастроите най-новата си телевизионна реклама или да избухнете в явна промоция на мобилните екрани на хората. Ключът към рекламата в TikTok е да се приведе в съответствие с потребителските тенденции и да направи вашето съдържание да изглежда възможно най-органично, така че да се вписва в по-широката платформа.

Същото важи и за Instagram или Snapchat Stories или промоции в Reddit. С течение на времето, когато платформите стават все по-дефинирани в аудиторията си, най-добрият начин да достигнете до тях е да научите потребителските тенденции и навици и да общувате с тях на предпочитания от тях език, какъвто и да е той. Което отнема време и инвестиции по различни фронтове.

Това е и причината сега повече марки да се насочват към инфлуенсър маркетинг, като средство за използване на творческите умения, стиловете на комуникация и обхвата на аудиторията на хора, които вече говорят правилния език, и могат да представят вашата марка пред ангажирана, активна аудитория във всяко приложение.

Това може да бъде чудесен начин за увеличаване на обхвата и повишаване на информираността за марката. За да даде по-добра представа за това, екипът на AmericaNoize събра този преглед на ключовите предимства на маркетинга на инфлуенсър. Струва си да се обмисли във вашия процес. 

Подробностите можете да разгледате в инфографиката.

още по темата
още от Маркетинг