5 умни инструмента за дигитален маркетинг през 2021: Част 1

5 умни инструмента за дигитален маркетинг през 2021: Част 1

5 умни инструмента за дигитален маркетинг през 2021: Част 1

Оптимизирането на маркетинг усилията вече е на дневен ред, а едно от най-хубавите неща в комуникационната индустрия е непрекъснатото създаване на нови и нови инструменти, които да работят в полза на бранда. Дигиталният маркетинг остава на фокус и през 2021 г., а за бранд мениджъра Ан Смарти има 5 иновативни инструмента, които всеки трябва да опита през новата година. Тях тя споделя за Social Media Today.

Beatleap

Визуалното съдържание в маркетинга в социалните медии е ключово, но вече всеки бранд публикува комбинации от цветни изображения и видеа, за да е свеж и ангажиращ. Как брандът ви може да изпъкне от тълпата и да бъде забелязан?

Beatleap бе лансиран тази година и е ново приложение, което можете да тествате. То предлага нов подход към създаването на видеа – да използваш аудио, за да създадеш видео съдържание.

Приложението дава възможност да създавате и редактирате видеа, като автоматично съчетавате музика с клипа си в рамките на секунди. Добавете снимки, изберете музика, ефекти и приложението създава невероятно съдържание, синхронизирано перфектно в ритъма на музиката. Beatleap е добро решение за TikTok, но е приложимо и за други социални мрежи.

VennGage

Знаете ли какво им липсва на брандовете днес? Визуална последователност.

Повечето от тях просто публикуват визуално съдържание, без дори да го обмислят, но силата на изграждането на визуални асоциации не трябва да бъде подценявана. Мислите на хората са визуални – забравяме имена, но помним цветове и визуални концепции. Затова поддържането на консистентна визуална идентичност (цветове, лого, елементи, шрифтове и др.) е толкова важно в установяването и създаването на разпознаваемо присъствие.

VennGage има инструмент Brand Kit, който пази всички елементи от бранд идентичността ви и уверява, че вашите създатели на съдържание, независимо дали текстово или визуално, използват едни и същи цветови схеми и елементи от визуалната идентичност в работата си.

Очаквайте продължение!

Ан Смарти за Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ