Билборд отброява обърнатите към него погледи

Билборд отброява обърнатите към него погледи

Убедени в атрактивността на новия автомобил MX-5 RF, от Mazda поставиха в Канада нов високотехнологичен билборд, който отброява погледите на минувачите, обърнали се към него.

Билбордът е изготвен в рамките на кампания от агенция JWT Торонто, разказва блогът за реклама Creative Criminals. Идеята била да се създаде нещо иновативно и ангажиращо вниманието, какъвто е самият рекламиран автомобил, според компанията. 

Билбордът представлява видеостена, монтирана на място с голям трафик от хора, в сърцето на квартал с офиси и седалища на фирми. От JWT били наясно, че в това наситено с интензивно движение място е трудно да се привлече вниманието на хората за дълго, затова заложили на съвсем просто заглавие и технология за броене на погледите. Използвана е комбинация от интелигентен анализ на тълпата и разпознаване на формите на човешки лица. Първо се определя когато някой е в диапазона на билборда, след това с отделни алгоритми се отчита дали този човек си е обърнал главата към скрита в билборда камера. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей