Brand awareness – новата цел в маркетинга

Brand awareness – новата цел в маркетинга

Brand awareness – новата цел в маркетинга

Вероятно все по-често попадате на фразата brand awareness, която се свързва с изграждането на солидно доверие и информираност за марката. Все пак, ако таргет аудиториите ви не познават или не вярват във вашия бранд, как изобщо ще увеличите потребителите и продажбите си? Вижте няколко иновативни начина за повишаването на собствения ви brand awareness, които Андрю Медъл, предприемач и дизайнер, сподели за Entrepreneur.com.

Изпробвайте Google AdSense

С помощта на платена реклама можете да излъчите името си пред много голяма част от таргет аудиторията си. Рекламният сървър AdSense показва най-доброто място за позициониране на рекламите ви. Чрез технологията за машинно обучение, рекламите ви автоматично ще излизат в сайтове, релевантни за марката ви. Така максимално ефективно ще достигате до аудиторията си, за да получите още brand awareness.

Брандирайте и стилизирайте опаковките си

Ако предлагате доставка до адрес на продуктите си, можете да накарате потребителите да се почувстват специални, като брандирате опаковката, така че да изглежда по-скоро като подарък, отколкото като нещо, за което са си платили.

Добрият външен вид може да създаде емоционална връзка, която да е по-трайна даже от използването на поръчания продукт. А това означава, че ще се върнат отново, защото ще се сетят за доброто отношение, което вече са получили от вас.

Това е допълнителна възможност да дадете задоволително потребителско изживяване и да се отличите от конкурентите си на пазара. Брандирайте опаковките си още сега, защото в противен случай изпускате още един шанс да напомните на публиката за вас. А това никога не е излишно.

Опитайте с инфлуенсъри

Докато тази тенденция е актуална, я използвайте, за да повишите вашия brand awareness. Ако все още не сте опитали с инфлуенсъри, свържете се с тези, които биха имали интерес да промотират марката ви. Те вече са изградили доверие със собствената си аудитория, така че веднъж щом споменат за продуктите и бизнеса ви в дигиталното пространство, ще увеличат информираността на потребителите за вас.

Марката Ikonick например продава на потребителите картини и използва инфлуенсъри, които се занимават промотиране на изобразително изкуство и пособия, свързани с него, както и Инстаграм фотографи.

Проучете възможностите на SEO

Повечето потребители не стигат до края на първата страница в търсачките и обикновено виждат единствено първите няколко резултата. Помислете само колко важно е да сте сред първите – по този начин ще се отличите като лидер и експерт в индустрията си. За да оборите конкурентите си в SEO обаче, трябва да проучите стратегиите. Jaaxy.com е един от инструментите, който ще ви помогне в проучването на специфични ключови думи.

Редактор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ