Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Творец, инфлуенсър - не е едно и също!

Shutterstock

Трябва ли брандовете да променят начина, по който работят с инфлуенсърите? Този въпрос задават от изданието The Drum на няколко мениджъри с богат опит в сферата на комуникациите във връзка с темата на най-новия си брой.

Дейзи Боатенг, старши мениджър социален бранд на Maybelline

За да направят сектора на инфлуенсърите по-устойчив, брандовете вече показват как взаимодействат с тях, а именно чрез изпращане на PR-и, които са по-малко разточителни и нещо, което може да бъде използвано по-добре. Не само секторът става по-стабилен физически, но и условията и автентичността на взаимоотношенията.

Оли Люис, директор и основател на The Fifth

Въпреки ръста си, инфлуенсър маркетингът все още е в начална фаза и трябва да се подобри. Част от този процес е свързан с отчетност и прозрачност. Това означава, че инфлуенсърите трябва да са по-склонни да споделят данни с партньорите си, давайки им достъп до анализи в реално време, които ще помогнат на брандовете да оценят истинската стойност на съдържанието и влиянието си. Въпрос на време е компаниите да започнат да го изискват, преди да финансират каквото и да било съдържание. От друга страна, ако марките искат повече контрол и да демонстрират възвръщаемост на инвестициите, трябва да са готови да платят на инфлуенсърите толкова, колкото им струва.

Сам Бейкър, журналист, бивш главен редактор на Red и Cosmopolitan и съосновател на The Pool

Всичко се свежда до доверие и автентичност. Творците и инфлуенсърите не са едно и също нещо и свързването им не помага. Сред тях има и невероятни, има и такива, които са просто пари на вятъра. Да зависиш само от една платформа винаги е безсмислено. Повечето инфлуенсъри са забравили защо последователите им ги следват, докато те, от своя страна, искат истинско лично отношение. Тук става дума за качество – има много създатели на съдържание, които са креативни и смели. Защо да работите с тези, които продават на поддръжниците и брандовете фалшив лайфстайл?

Хари Уго, съосновател на The Goat Agency

Брандовете и агенциите трябва да работят с инфлуенсърите, за да разберат по-добре аудиториите им. Дългосрочните партньорства ще са по-ползотворни и за двете страни. Научаването как ефективно да се използват създателите на съдържание като нов маркетингов канал е важно за брандовете през 2020-а. Освен тези взаимоотношения, сами по себе си инфлуенсърите са брандове, изискващи ниво на творческа свобода, така че да не забравят това, зад което застават.

Керълайн Пари, творчески директор на Brave

През 2020 г. мисля, че успехът ще принадлежи на онези, които имат яснота за марката си и са поставили като своя цел да защитат това, в което вярват. Така секторът ще стане по-устойчив. Що се отнася до партньорствата, инфлуенсърите може би ще трябва по-често да казват „не“, отколкото „да“, за да гарантират, че създават интегрирано съдържание, което невинаги е лесно, когато партньорите плащат.

още по темата
още от Маркетинг