Брандът на Виктория Бекъм отчете големи загуби

Брандът на Виктория Бекъм отчете големи загуби

Брандът на Виктория Бекъм отчете големи загуби

Луксозният моден бранд на Виктория Бекам е отчел 78% загуби, докато британската певица и знаменитост инвестира засилено в дизайн, производство, маркетинг и продажби, предава Ройтерс. 

Загубите на бранда през 2015 г. са били 4,7 млн. паунда, а към декември 2016 г. те са се покачили до 8,4 млн. паунда. Приходите остават на същото около 36,3 млн. паунда.

Victoria Beckham Limited е моден бранд от високата серия, който предлага облекло, обувки и аксесоари. Той беше основан през 2008 г. от бившата певица от "Спайс гърлс" и в Лондон днес за него работят около 180 души. Съпругът на Виктория Бекъм - футболистът Дейвид Бекъм и нейният бивш мениджър Саймън Фулър са акционери в бизнеса. 

Модната компания е дъщерно дружество на Beckham Brands Holdings, която представлява и Дейвид Бекъм. От Victoria Beckham Limited посочват, че компанията майка ще продължава да стои зад бранда, въпреки данните за загубите му. Освен това отбелязват, че Victoria Beckham Limited е била преструктурирана и рефинансирана през 2017 г. 

Директорът на компанията Робърт Додс посочва още, че е сключено ново партньорство с американския ритейлър Target и лицензионна сделка с Reebok, които се очаква да подсилят бизнеса.   

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ