Брилянтни реклами, които вероятно ще грабнат награди в Кан - III

Брилянтни реклами, които вероятно ще грабнат награди в Кан - III

Брилянтни реклами, които вероятно ще грабнат награди в Кан - III

Светът на рекламата се вълнува - през следващата седмица предстои международният фестивал за креативност в Кан, Франция.

Това е най-престижното събитие, отличаващо рекламата по света всяка година. На него са представяни и получават признание кампании с най-разнообразни вид и цели - от експерименти в Европа със социална насоченост, през творчески неща от Латинска Америка, до иновативна употреба на технологиите в маркетинга.

Повечето от допуснатите да се състезават за награди Златен, Сребърен и Бронзов лъв в Кан реклами са невероятно атрактивни. 

Изданието за маркетинг Adweek.com подбира някои от най-вероятните носители на тазгодишните престижни призове. Представяме ви ги в поредица, в рубриката ни за маркетинг. Това са част от най-добрите реклами в света от последната година. 

...........

"The Refugee Nation". Една реклама, изработена за "Амнести Интернешънъл" от агенция Ogilvy & Mather Ню Йорк. От Ogilvy създават знаме на бежанците - изработено от бежанци в оранжевия цвят на спасителната жилетка, каквато не са имали мнозина, удавили се в морето в опит да достигнат убежища в чужбина. 

............

"Like My Addiction" - кампания за Addict Aide, от агенция BETC Париж. От BETC създадоха фалшив Instagram профил на Луис Делаж - измислено момиче, демонстриращо луксозен начин на живот. Тя изглеждаше като млада парижанка, но имаше нещо обезпокоявщо, което на пръв поглед не се набиваше на очи в снимките й - навсякъде се "снимаше" с алкохол. 

................................

"Come Together" - рекламата на H&M, режисирана от Уес Андерсън, с участието на Ейдриън Броуди.

Още за нея, може да видите тук. 

................

"Щраусът". Една страхотна реклама на Samsung от агенция Leo Burnett Чикаго.

Още за нея, може да прочетете тук

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ