нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

4 технологични предизвикателства за маркетолозите от CES 2020

Getty Images

Освен редица иновативни решения на отминалото изложение за потребителски техника в Лас Вегас се откроиха и няколко нови технологични предизвикателства за маркетолозите. Тях споделя за Medium.com Емили Венгърт, вицепрезидент на Huge.

Публично и персонализирано съдържание

Несъмнено най-важната тенденция представи Delta Airlines в партньорство с Misapplied Science – способностите на т.нар. борд на паралелната реалност беше представен по време на изложението, показвайки съобщения на 100 различни хора на един и същи екран едновременно.

Технологията позволява на потребителите да се включат, след като сканират бордната си карта и дадат достъп до точното място, на което се намират на летището. Когато погледнат към екрана, специалните пиксели им показват персонализирани за тях съобщения, в зависимост от ъгъла на гледане. Това им позволява много по-бързо да се ориентират къде да получат повече информация, накъде да се отправят, за да стигнат до полета си и др.

Гласът

Навсякъде имаше табели „работи с Google Home и Amazon Alexa“. Гласовете бяха във всичко – от четките за зъби, през конструкторите на Lego и часовниците до колите. Гласът се превръща в стандарт. Какъв ще бъде вашият?

Каква е „дийпфейк“ стратегията ви?

Имаше редица примери за „дийпфейк“ технологии, които имитират хора или аватари, демонстриращи качества, подобни на човешките.

В това отношение на преден план излезе Neon на Samsung, която показа видеа на компютърногенерирани хора, които изглеждат 100% истински. Магията е в типично човешките им недостатъци.

Маркетолозите трябва да започнат да мислят за това дали брандът им трябва да се чувства задължен да признае, когато потребителите не говорят с истински хора. Подготвяйте потребителските очакванията за сблъсъка с изкуствения интелект и избягвайте да внушавате у тях чувството за предателство.

3D съдържанието е важно

3D технологията продължава да се развива, а добавената реалност (AR) беше навсякъде по време на изложението. Вече имаме и много приложения, обвързани с нея, на смартфоните си. AR ще е водеща тенденция и в маркетинга, позволяваща създаването на още по-атрактивно съдържание и нов начин за взаимодействие с потребителите.

още от Маркетинг