Помислете, какво можете да дадете?

Помислете, какво можете да дадете?

Помислете, какво можете да дадете?

Коронавирусът доведе до големи промени в графиките на растежа на брандовете от много индустрии. Със сигурност конкурентите и партньорите ви също страдат от извънредната ситуация и са в положение, подобно на вашето.

[[{"fid":"351914","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":420,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Спадът в индустриите заради COVID-19 /Източник: NeilPatel.com

Да превърнем тази криза в шанс чрез дигиталното пространство предлага специалистът по маркетинг Нийл Пател. Ето кои според него са 4-те възможности за това.

Помогнете безвъзмездно

Когато видях, че ситуацията се влошава, реших да предложа нещо безплатно. Да, става дума за загуба на средства, но така ще успеете да задържите интереса на потребителите и ще подобрите настроението им. Помислете какво можете да дадете в момента, макар че в този труден момент вероятно всичко така или иначе ще бъде оценено високо.

Платените реклами са много, много евтини

Един от последните трендове, които наблюдаваме, е, че платените реклами стават по-евтини. В това има логика, защото големите рекламни организации обикновено разчитат на приходи чрез аукционните системи. Те имат нужда от малки бизнеси, които да стимулират CPC рекламата, така че големите корпорации да е необходимо да отделят по-големи бюджети.

Но вирусът доведе до това да прекарваме повече време онлайн, толкова много, че компании като Netflix трябва да редуцират качеството на видеата си, за да предотвратят срив.

С други думи, интернет трафикът е висок, а има малко рекламодатели, което означава, че рекламите са по-евтини.

Географска диверсификация

Коронавирусът е глобален проблем, но засяга в различна степен отделните държави. Например Южна Корея имаше голям късмет в контролиране разпространението на заразата, отколкото някои други държави.

Потребностите на потребителите са различни, затова е нужно да диверсифицирате регионите, от които получавате трафик, така че да показвате максимално релевантно съдържание.

Oбразовайте ги

Дългият престой вкъщи е чудесна възможност да дадете повече информация на потребителите относно индустрията, в която оперирате, и към която те очевидно проявяват интерес. Освен това, в момента процентът на безработицата нараства драстично, което означава, че вероятно много хора търсят ново поприще или начин да запълнят свободното си време. Организирайте обучение – безплатно или платено – по дадена тема, тясно обвързана с дейността ви.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ