Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Дайте им стойност

Pexels

Контент маркетингът все още има място в динамичното онлайн пространство, като част от цялостната стратегия на бранда ви. През последните години той дори се превърна в необходимост, която дава добавена стойност на потребителите. Ето няколко негови предимства, които ще продължават да го правят толкова важен.

Удобство за хората

Целта на съдържанието, което създавате, не е само да получавате нови продажни, но и да бъдете полезни, да образовате аудиторията си и да се свържете с нея повече.

Осигуряването на контент за блога на уебсайта ви и друго места в дигиталното пространство ще позволи на потребителите да прекарват повече време в него, консумирайки информацията, която предоставяте. Тя може да е такава, която ще им помогне по-добре да разберат смисъла на вашите продукти и/или услуги.

По-добро класиране

Генерирането и обновяването на съдържанието има голямо въздействие върху вашето SEO. Причината е, че всеки блог пост или страница, която добавите към уебсайта си, се разглежда от търсачките, а това ви дава по-голям шанс да се класирате на първите позиции, за да ви откриват органично.

Не само количеството е от значение, затова ако нямате какво ново и интересно да споделите, по-добре недейте да публикувате.

Авторитет

Ожесточената конкуренция кара потребителите да се двоумят на кой бранд да се доверят, затова обикновено се насочват към този, който се е наложил като по-голям авторитет в даден сектор. Обикновено авторитетът се свързва с надеждността, която е решаваща при онлайн продажбите.

Съдържанието, което вашият бизнес създава, помага на потенциалните клиенти да вземат решение за покупката, а ако то има някаква стойност за тях, ще ги накара да се сещат по-често за вас.

Повече последователи в социалните медии

Контент маркетингът има голямо влияние върху последователите ви в социалните медии. Тези, които вече ви следват, намират съдържанието ви за по-релевантно, а симпатиите им можете да трансформирате в продажби. Тези, които още не ви следват, ще бъдат по-склонни да го направят, щом им покажете качество и релевантност. Никой не би се абонирал за новини около вас, ако тези две неща липсват.

Освен това хората силно разчитат на социалните медии, за да получават новини от любимите си компании. Публикувайте често и не пропускайте да споменете най-важните новости.

Евтино е

В сравнение с традиционните рекламни методи, като радио, тв и билборди, създаването на съдържание и разпространението му не струва толкова скъпо. Веднъж щом развиете мрежата си от последователи, ще ви става и все по-лесно. В допълнение друго голямо предимство са лесно измеримите резултати от тази инвестиция. Невъзможно е да получите толкова прецизни за останалите комуникационни канали.

Какво чакате? Развийте контент маркетинга си още днес!

По материал на Medium.com

още от Маркетинг