Effie България пусна билети за гала вечерта на наградите

Effie България пусна в продажба билетите за гала вечерта на 11-ото издание на престижния конкурс, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации – "Effie Awards", организиран у нас от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

Билети могат да бъдат закупени от сайта на конкурса www.effiebulgaria.org.

През тази година гостите на церемонията ще имат възможност да избират от няколко възможни пакета билети, които ще бъдат достъпни в различен период от време.

До 29 октомври всеки, който желае да присъства на гала вечерта, ще има възможност да закупи единичен билет на стойност 90 лв. без ДДС или да се възползва от ексклузивното предложение за закупуване на 3 билета на обща стойност 200 лв. без ДДС, съобщават организаторите.

Във втория период – 30 октомври – 13 ноември – единичната цена на билета ще бъде 120 лв. без ДДС, но при покупката на всеки 3 билета ще получите четвърти безплатен.

Финалният период за закупуване на билети за гала вечерта ще бъде 14 ноември – 21 ноември, когато билетите ще бъдат на единична стойност 200лв. без ДДС.

По време на гала вечерта ще бъдат връчени отличията на най-добре представилите се рекламни кампании в България, осъществени в рамките на 1 януари 2017 г. – 30 септември 2018 г.

Традиционно проекти, описващи кампании и маркетингови практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии, ще бъдат разглеждани в пет категории: "Стоки", "Услуги", "Промоции", "Корпоративни комуникации" и "Социална, медийна, политическа кампания".

Заявки за участие в Effie Awards 2018 ще може да бъдат подавани до 23 октомври. Подадените заявки ще бъдат оценявани в два кръга от независимо жури от доказали се специалисти в различни области на бизнеса. В първия кръг всяка кампания ще бъде журирана самостоятелно, без да се сравнява с останалите в категорията. През втория кръг от оценяването заявките ще бъдат разглеждани и съпоставяни по категории. При формирането на оценките най-голяма тежест ще имат показаните резултати от рекламните кампании. Ще бъдат разглеждани и оценявани и пазарната среда, стратегическата идея и реализацията й.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ