нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Effie България ще отличи най-ефективните кампании за 2021 г.

Effie България приема заявки за участие в своето четиринадесето издание. Комуникационната кампания на конкурса тази година прави силно впечатление, като поставя на фокус стойността на наградите Effie за бранша и подчертава международния му характер и значение. Грандиозни брандове от световна величина за първи път застават зад конкурса със своята иконична визия, подчертавайки огромното значение на наградите Effie за цялата индустрия. Техният образ въплъщава идеята за комуникационна ефективност като пряк резултат от взаимодействието на най-високо ниво между маркетинг и реклама, клиент и агенция.

През 2021 година в регламента са включени две нови специални категории, предназначени за заявки, представящи конкретна бизнес ситуация или предизвикателство. Категория „Положителна промяна“ е отворена за участие на кампании на търговски марки и компании, които насърчават по-доброто чрез маркетинговите комуникации. В тази категория могат да участват всички активности на търговски компании, при които се насърчават обществено-значими каузи. В категория „Малък бюджет“ могат да участват кампании, довели до непропорционално голям бизнес ефект по отношение на изразходвания бюджет. Категорията допуска участие както на локални фирми и търговски марки, така и на международни компании, чиито на кампании и маркетингови практики са довели до непропорционално голям бизнес ефект по отношение на изразходвания бюджет.

Заявки се приемат и в специалната категория „Маркетинг при актуални събития“, предназначена за краткосрочни маркетингови комуникации около конкретни събития, както и изключителна маркетингова ефективност в отговор на нетърговски фактори като неочаквани социални, културни и други явления. Най-ефективните маркетингови комуникации за периода 1.01.2020 – 30.09.2021 г. могат да се състезават в една от категориите на конкурса, които включват и категории „Стоки“, „Услуги“, „Промоции“, „Корпоративни комуникации“, „Социална, медийна, политическа“.

В Effie България 2021 могат да участват както агенции, така и рекламодатели с комуникационни кампании, създадени за и реализирани в България. Ранният срок за подаване на заявки е 29 октомври 2021 г. Конкурсът ще е отворен за участие до 9 ноември 2021 г.

В помощ на участниците в конкурса беше проведен уебинар за писане на заявки „Как брандът ви да блесне с Effie“, по време на който експерти с опит като съдии в журито на Effie България споделиха своите най-важни съвети за подготовка на успешна заявка. Анастасия Томешкова (Директор Бизнес Трансформации, Brandworks / Publicis Groupe Bulgaria), Гергана Иванова (Управляващ партньор, The Smarts Group), доц. д-р Кристиян Постаджиян (Преподавател по реклама, Нов български университет), Марчела Абрашева (Регионален управляващ директор за Югоизточна Европа, Kantar), Силвия Костова (Началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг“, Пощенска банка) дадоха насоки за изграждане на силен бизнес кейс и отговориха на въпроса кои са най-често допусканите грешки при писане на заявка, както какви са спецификите на двете нови категории на Effie Awards България. Запис от уебинара можете да видите тук

Подробна информация за правилата, сроковете, таксите и документация за участие в Effie България 2021 е публикувана на уебсайта на конкурса. 

 

още от Маркетинг