Той вече знае всичко за вас. Погрижете се да ви хареса

Той вече знае всичко за вас. Погрижете се да ви хареса

Той вече знае всичко за вас. Погрижете се да ви хареса

Преди да извършат една покупка, потребителите все по-често проучват в интернет, търсят обратна връзка във форуми или от приятели, вместо единствено да вярват на това, което им казвате в рекламите си. Тук идва на помощ т.нар. Inbound („привличащ“) маркетинг, чиято цел е сближаването на потребителя с марката ви, предоставяйки му повече информация, интересно съдържание и добавена стойност във всеки етап от проучването, което прави за вашия продукт или услуга. Вижте няколко примера, които могат да са ви от полза.

Ангажирайте ги в социалните медии

25 процента от бизнеса все още не използва социалните медии, а единствено ги анализира и много рядко ангажира аудиторията. Експериментирайте, за да откриете най-доброто място за бизнеса си, включително в Twitter, Facebook, Instagram и YouTube.

Обновете сайта си, за да го направите напълно фокусиран към потребителя

Бърз преглед в интернет ще ви убеди, че много от сайтовете все още са ориентирани към продукта и не са обновявани от години. Днес потребителят иска да види всичко необходимо с един поглед, адаптирано за мобилни устройства, както и да има лесен достъп до помощ и препоръки от предишни клиенти.

Ангажирайте се със социална дейност

Потребителите харесват компании, които са модели за подражание по отношение опазване на околната среда, насърчаване на социалните промени и подпомагане на хората с по-малко възможности. Например, Whole Foods привлича хората, като подчертава техните собствени усилия в поддържането на устойчива околна среда и осигуряването на хуманно отношение към животните.

Не забравяйте добавената стойност

Бъдете креативни и добавете стойност на това, което предлагате на целевата си аудитория, без да го наричате маркетинг. Добавената стойност изгражда влияние, а оттам може да изгради и вашия бизнес. Потребителите обичат да се учат от лидерите и иноваторите и това ги доближава до покупката.

Осигурете отношения, основани на запомнящи се потребителски изживявания

Отличителните белези отвъд продукта привличат потребителите, включително удобството от пазаруването, поръчките, доставката и персонализирането. Цялостното потребителско изживяване се свързва с лоялност, доверие и повторно посещение от страна на потребителя.

Създайте партньорство с разпознаваем бизнес

Установете сътрудничество с организации и бизнеси, които са добри в „привличащия“ маркетинг, за да привлекат своите клиенти и последователи. Създайте нещо съвместно, като промоционални продукти или събитие например. Предизвикателството е да предадете вашето съобщение в контекста на добавената потребителска стойност и да изградите взаимоотношения с клиента, без той да усеща натиск.

Мартин Цвилинг, изпълнителен директор и основател на Startup Professionals за Inc.com, превод: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ