Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

И вие ще станете известни. Само, имайте търпение

Pexels

Вероятно сте попадали на пост, който не е много добър, но все пак има десетки споделяния, харесвания и коментари. Може би сте си помислили: „Моите неща са много по-добри! Защо хората не ги споделят?“, но ако сте съвсем в началото, няма как да очаквате да се случи веднага. Ами, когато е минало известно време? Ако все още не виждате много интеракции на потребителите със съдържанието ви, какво да предприемете? Ето няколко ценни съвета по темата.

Споделянето е двупосочна улица

Ако искате другите да споделят и да говорят за това, което сте написали, един от най-добрите начини е вие самите да споделяте съдържание. Ако има някой от вашата или сходна на вашата индустрия, който също пише, споделете го сред последователите си. Ако го правите постоянно, е вероятно някой да ви върне услугата. Но не очаквайте това да се случи веднага, изисква време.

Направете го по правилния начин

Когато споделяте съдържанието на друг бизнес, бъдете креативни и вкарайте малко мисъл в това. Ако се надявате някой с много последователи да сподели ваш текст, трябва да изпъкнете. Напишете колко полезни неща сте научили от него и препоръчайте на аудиторията ви да направи същото. По този начин е много по-вероятно да бъдете забелязани, и то от някой, на който се възхищавате, а даже и да развиете професионални взаимоотношения с него.

Помолете любезно

Както и с всичко останало, не може да очаквате да получите това, което искате, без да помолите. Важно е обаче да го направите по правилния начин. „Хей, сподели поста ми!“ вероятно няма да доведе до много резултати. Вместо това, помолете определени хора. Кажете им какви са ползите за вас, за тях и за последователите. Текстът, който сте написали, съдържа ли ценна информация за тяхната аудитория? Това е един добър позитив, който ще убеди една компания да сподели нещо ваше.

Говорете за другите

Ако някой ви е споменал в позитивна светлина в свой пост, ще го споделите ли с вашата общност? Вероятно да. Не стигайте прекалено далеч с това. Хубаво е да използвате релевантни цитати или идеи от някой в своите постове. Както казва Робърт Адамс, автор на Entrepreneur.com, „Действайте и бъдете постоянни, ако искате да успеете и да постигнете целите си.“

Създавайте стратегически партньорства

Има големи шансове да съществуват други предприемачи, с които споделяте една и съща таргет аудитория, но не се конкурирате. Изградете отношения с тези хора, за да се покажете пред тяхната общност, като същевременно показвате тях на вашата собствена. Това е чудесен начин да си помогнете едни на други с успеха и може да доведе до дълго приятелство.

Адам Торън, съосновател на YoungEntrepreneur.com, за Entrepreneur.com

още по темата
още от Маркетинг
22
Петък
Ноември