Най-лесно е с имейл

Най-лесно е с имейл

Търговията е един от най-силно засегнатите сектори от извънредните мерки, въведени заради пандемията от коронавируса по света. По данни на Бюрото за преброяване на населението на САЩ през март 2020 г. продажбите са намалели с 8.7 процента. Въпреки това, нищо не е загубено, защото същевременно електронната търговия бележи положителни резултати.

Проучване на платформата Klaviyo показва, че онлайн покупките са нараснали с 37%, в сравнение с периода преди широкото разпространение на заразата в Щатите. Подобна тенденция се наблюдава и в другите държави.

Защо интернет продажбите скочиха?

Причините варират в зависимост от бизнеса, но основната сред тях е нуждата. Хората следват препоръките да останат вкъщи, затова трябва да открият алтернативен начин да се снабдят с нещата, които искат.

Силната нужда от връзка с другите също е важен фактор. Според Рич Гарндър, вицепрезидент на глобалните стратегически партньорства в Klaviyo, емоционалната връзка може да се „подхранва“ чрез удовлетворяването на базови потребности, така че да се притъпяват негативните чувства.

Най-лесно е с имейл

В момента лесен и ефективен начин да достигнете до потребителите са информационните бюлетини, изпращани по имейл.

От платформата са проучили 18 хил. бизнеса, които продават продуктите и услугите си в дигиталното пространство, за да открият окуражаващи резултати.

Процентът на отворени имейли и приходите от тях значително са се увеличили в периода 15 март-20 април 2020 г. – с цели 26%, в сравнение със същия период година по-рано, както и с 21% спрямо периода преди началото на пандемията.

Това съвсем логично означава, че потребителите имат повече време да отварят и разглеждат имейли от брандовете, за които са се абонирали, разтоварвайки се от грижите, които имат в нормалното ежедневие без коронавирус.

За периода 1 януари-1 март американският бизнес е генерирал приходи на приблизителна стойност 8.5 млн. долара дневно с помощта на имейл маркетинг. По-късно, в рамките на 15 март-20 април, тази цифра се е увеличила с 68% до 14.3 млн. долара.

[[{"fid":"353161","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":640,"width":1024,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Klaviyo

От компанията са разгледали и кои теми на имейлите са отваряни най-често и са повлияли най-добре на бизнеса. Това са:

  • Продажби и промоции

Брандовете могат да използват този подход, за да изчистят складовете си и да освободят средствата си, за да покриват разходи, смятат от изданието Wall Street Journal. Те могат да предлагат отстъпки за празнични артикули, както и за такива, свързани с извънредната ситуация.

  • Предварителни поръчки и нотификации за наличност

Този подход позволява на потребителите да поръчват и плащат продукти, които все още не сте пуснали на пазара. Така брандовете могат да прогнозират колко бройки от даден артикул да произведат, за да редуцират загубите си и да спестят излишни харчове.

Нотификациите за стоки, чиято наличност е изчерпана, от своя страна, карат потребителите да се връщат към продуктите, които веднъж вече са проявили интерес да купят.

  • Развлечение у дома

Ако предлагате продукти, които ще направят дългия престой вкъщи по-приятен, заложете на имейл маркетинг. Също така, организирайте виртуална среща с потребителите, свързана с индустрията, в която работите. Много брандове за здравословно хранене и спорт например предложиха безплатни онлайн тренировки.

  • Продажби на маски за лице

Друга често срещана тема, която носи позитивни резултати на компаниите, са маските за лице – независимо дали ги произвеждате, продавате или дарявате, със сигурност ще предизвикате интереса на потребителите.

Във време, в което комуникацията е по-важна от всякога, трябва да задълбочите взаимоотношенията с потребителите и да продължите да удовлетворявате техните потребности. Имейл маркетингът идва на помощ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Министър Вълчев: Ще има увеличение на учителските заплати
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Френският премиер призовава за преговори на закрити врати след одобряването на нов данък върху богатството
Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Белият дом ще обяви, че китайските съоръжения на Nexperia ще възобновят доставките на чипове