Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Всички говорят за това, но вие можете да сте различни

Снимка: Shutterstock

Голяма част от съдържанието, което се публикува онлай в момента е обвързано пряко или косвено с коронавируса COVID-19 и последствията в световен мащаб от него. И в това има смисъл, тъй като повечето дигитални търговци са длъжни да отговорят на очакванията, голяма част от които са свързани с кризата, съобщава Marketingland.

Въпреки това, разпространението на „коронасъдържание“ също създава практически проблеми. В пространството циркулира огромен обем от съдържание на тема „как COVID-19 влияе върху електронната търговия“. Това създава врява около съдържанието и повдига основния въпрос: какво точно трябва да създавате като съдържание и как да се отличите, когато всички правят едно и също нещо? Знаем, че съдържанието е основополагащо за SEO (оптимизация на съдържанието в търсачките) успех, но предвид еднотипното съдържание, в момента е по-лесно да се издигнеш над останалите.

Въреки това въпросът какво трябва да създавате е сложен и няма прост отговор. Ето какви съвети дават маркетолозите Меган Андерсън, вицепрезидент по маркетинг в Hubspot; Кази Жилет, старши директор на дигиталния маркетинг в KoMarketing; Тод У. Лебо, главен маркетингов директор на Ascend2, и Патрик Рейнхарт, вицепрезидент на дигиталните стратегии в Conductor:

- Не създавайте съдържание заради самото съдържание, но поддържайте редовен график за публикуване.

- Не бъдете саморекламни и не правете така че да изглежда, че извличате печалба от пандемията.

- Фокусирайте се върху нуждите на клиентите: успява ли вашето съдържание да отговори на върпроса „ще помогне ли това на моите клиенти?“ Вслушвайте се и следете отзивите и нуждите на клиентите си.

- Определете какво можете да кажете или каква добавена стойност можете да предоставите, която да бъде (относително) уникална.

- Прегледайте насроченото съдържание, за да се уверите, че то не е неподходящо или безчувствено спрямо ситуацията.

- Бъдете гъвкави и готови да промените плана си за съдържание, тъй като светът около нас буквално се променя за минути.

- Бъдете активни, планирайте съдържание за бъдещето след кризата с COVID-19 (помислете кога да пренасочите вниманието на клиентите си към друг тип информация).

- Използвайте изследвания и данни, за да подкрепите съдържанието си.

- Продължете да разработвате и публикувате съдържание, което помага на вашите дългосрочни цели и SEO оптимизацията.

още от Маркетинг