LinkedIn с ново мини-ръководство за насочване на реклами

LinkedIn с ново мини-ръководство за насочване на реклами

LinkedIn с ново мини-ръководство за насочване на реклами

LinkedIn публикува нов 14-страничен мини-преглед на различните си опции за насочване на реклами и аудитории, които биха могли да помогнат на бизнеса при разработването на маркетингова стратегия в платформата. Ръководството предоставя преглед на всеки елемент, включително наличните рекламни цели на LinkedIn, пише socialmediatoday.com

 [[{"fid":"376203","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":534,"width":448,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Има и обобщение на начина за започване на работа с Campaign Manager, както и преглед на инструментите за избор на аудитория. В новото ръководство може да намерите и бележки относно оценките на размера на аудиторията за вашите кампании, както и обяснител за всяка от наличните опции за насочване. 

[[{"fid":"376205","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":523,"width":557,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Дори ако вече познавате системата, този наръчник може да бъде добро напомняне за всеки елемент и може да ви накара да мислите за различни начини на ползване на опциите. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ