нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Любопитство, а не съмнение

Pexels

Един от начините да изградите успешен бизнес е като създадете нещо иновативно и невиждано досега, вместо да се позиционирате на пазар, на който вие не сте единственият избор на потребителите. За да постигнете това, според основателя на JavaPresse Coffee Company, Радж Жана, трябва да се съобразите с поне едно от тези три неща.

Любопитство, а не съмнение

Иновативните продукти обикновено са „извън кутията“, което означава, че в началото хората вероятно биха помислили техните създатели за луди. Идеята за всяко едно от най-добрите неща на нашето време е звучала странно в началото, но в това се крие изкуството на иновацията.

Така че, бъдете любопитни и си представете продукти извън границите на предлаганото на пазара в момента. Бъдете любопитни и не се съмнявайте в успеха на измисленото от самите вас – няма как да знаете, докато не опитате.

Не създавайте продукт въз основа на конкуренцията

Много често хората обръщат внимание на конкурентни на пазара продукти и проектират своя на тяхната база, вместо да създадат нещо по-добро.

Същевременно Джеръми Делк, изпълнителният директор на Delk Enterprises, отбелязва, че когато една фирма се стреми към инвестиции, го прави „на сляпо“, без да гледа другите компании в бранша. „Да гледате от други как се прави или да копирате домашното на конкурентите си може да ви донесе малки подобрения, но няма да поставите съществена дистанция между себе си и другите“, споделя той.

Дизайн мисленето

Опитайте да приложите тази методология в процеса на създаване на продукта ви. При дизайн мисленето хората винаги заемат централната позиция, в този смисъл то е синоним на подход, ориентиран към човека.

Започнете с формирането на прототипи на продукта си и след това потърсете съвети от хора от таргет групата си. Тестването е част от иновативния процес, затова е най-важно. Без да знаете дали на вашия потребител ще му хареса да използва продукта ви, няма да го убедите да си го купи.

Нищо от това не е невъзможно – ако сте любопитни, достатъчно смели да излезете от зоната си на комфорт и се захванете с дизайн мисленето, само ще улесните процеса.

По материал на Inc.com

още по темата
още от Маркетинг