Затвори

Идва поколението на т.нар. high tech майки

Леонора Христова е завършила бакалаварска степен по международни отношения в Университета на Портсмът във Великобритания и магистратура по международен мениджъмънт с маркетинг в Университета на Ексетър. След това се завръща да живее и работи в България. Започва работа като стажант в "Данон", където по думите й се е запалила голямата й страст към маркетинга като професия, докато се е учила от страхотни професионалисти. В момента е част от маркетинг екипа на "Юниливър". Отговаря пряко за категориите за лична хигиена и перилни препарати. 

Какви са най-успешните маркетингови кампании в България за последната година? Какво ще се промени в маркетинга през 2018 г.? 

На тези въпроси предлага отговори новата поредица от интервюта в раздела за маркетинг на сайта ни, с победителите в тазгодишния конкурс BAAwards, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

Конкурсът за поредна година отличи най-успешните и работещи маркетингови инициативи у нас. През 2017 г. той се проведе под мотото "Raising the БАР" - вдигане на летвата.

Продължаваме да представяме кратки интервюта с победителите - част от най-добрите маркетолози в България. Участник днес е Леонора Христова.

.....................

- Г-жо Христова, спечелихте награда на БАР за нов продукт – Baby Dove, който беше представен успешно на българския пазар под мотото „Няма перфектни майки, само истински“. Разкажете повече - емоцията ли беше водеща в посланието на тази кампания? 

- Да,определено емоцията беше водещата! Цялостната кампания на Baby Dove бе изградена върху мисията й да насърчи женската самоувереност и самочувствие в тази нова, вълнуваща, но и малко плашеща роля на майка. Целта на кампанията, от друга страна, бе да продължи да развива Dove като бранд, силно вярващ в истинската красота.

Всъщност ‚истинността‘ винаги е бил отличителен белег на Dove. За Baby Dove това означава тотално различна посока от розово оцветения и съвършенен свят, който представят нашите конкуренти. Означава да покажем истинските проблеми и предизвикателства, с които модерните майки биха се сблъскали.

Идеята на комуникационната кампания бе да покаже на майките, че няма правилен или грешен начин да отглеждат децата, независимо многото съмнения  в това ново преживяване, информация и съвети, които получават, за да бъдат перфектния родител. С лансиращата кампания активирахме всички медийни канали, релевантни на целевата ни група, които включваха както ATL, така BTL канали като телевизионна реклама с два тв клипа, силно участие в бебешки списания, сайтове, блогове и форуми, семплиране в родилни домове в България, дигитална активация, специални ивенти и събития, насочени към бъдещите майки, механизми с Baby Dove консултати, които да запознаят майките с новата гама.

Както самото ни проучване показа, най-големите влиятели на таргет групата ни са общностите за майки, ключови лидери на обществено мнение сред блогъри и лекари. Изхождайки от тази важна информация, осъществихме партньорства с Българската педиатрична асоциация, BG-Mamma, Проект "Маргаритка". 

- Какво е специфично в маркетинга към българските майки?

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Йонуц Фаркаш, регионален мениджър за България, Албания, Македония и Косово на Schneider Electric

Снимка: Юлиян Донов

Теофил Петров е изпълнителен директор на Green Life Development. Част е от екипа от 2007 г., като преди това заема позицията финансов директор. Има дългогодишен опит като старши финансов експерт, финансов мениджър и финансов директор в български холдинги в сферата на производството, търговията и енергетиката.

Снимка: Юлиан Донов

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: Shutterstock

Валутен калкулатор

Валутен курс за 20.02.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 20.02.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.69527
0.589877
CNY
10
2.49819
4.0029
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.2183
0.450796
RUB
100
2.79776
35.7429
USD
1
1.58495
0.630935