Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Маркетинг прогнози за 2018 г. от победителите в BAAwards

276549

Николай Диевски е бранд мениджър в "Хайнекен". Започва кариерата си в маркетинга като стажант и преминава през няколко големи бранда. През 2014 г. се включва в екипа на "Хайнекен България". Завършил е бакалавърската си степен в Concord Univercity, САЩ, а след това специализира с магистърска степен в NHH Норвегия. 

Какви са най-успешните маркетингови кампании в България за последната година? Какво ще се промени в маркетинга през 2018 г.? 

На тези въпроси ще предложи отговори нова поредица от интервюта в раздела за маркетинг на сайта ни, с победителите в тазгодишния конкурс BAAwards, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР). 

И тази година конкурсът отличи най-успешните маркетингови кампании в България - в 9 категории. Той създаде представа за развитието на актуалния маркетинг и по-важно - за това на какво реагират потребителите (в различни сектори).

Мотото на конкурса през 2017 г. бе "Raising the БАР" - вдигане на летвата.

Вече традиционно в края на годината представяме кратки интервюта с победителите - част от най-добрите маркетолози в България. 

Започваме с Николай Диевски, бранд мениджър в "Хайнекен", която получи награда в категорията "Нов продукт", за кампанията "Крадецът на Ябълки. Стиска ли ти?".

...............

- Г-н Диевски, в началото на 2016 г. на българския пазар се появи "Крадецът на ябълки". Как поставихте в полезрението на публиката този бранд?

- В началото на 2016 г. имаше 3 марки сайдер на пазара в България, които, в нашите очи, бяха почти перфектни копия една на друга – от продукт, до комуникационна стратегия и подход.

Затова, накратко, с "Крадецът" си поставихме за цел да преобърнем категорията и да представим една съвсем различна гледна точка на това какво е то марка сайдер.

Сложихме си амбициозна крайна цел - да накараме хората да се усмихват и забавляват при всеки контакт с марката, от споменаване/ чуване на името, та чак до онази особена първа глътка, която винаги е еднакво позната и нова, различна. На базата на тази цел оценявахме и всеки един елемент на марката, без значение колко тривиален на пръв поглед е той. Ние искрено продължаваме да се забавляваме - мисля, че това прозира и хората го виждат.

- "Загорка" получи екипна награда на БАР за нов продукт. Каква според вас е добрата формула за успешен маркетингов екип? 

още от Маркетинг
17
Сряда
Октомври