Затвори

Маркетинг прогнози за 2018 г. от победителите в BAAwards

Николай Диевски е бранд мениджър в "Хайнекен". Започва кариерата си в маркетинга като стажант и преминава през няколко големи бранда. През 2014 г. се включва в екипа на "Хайнекен България". Завършил е бакалавърската си степен в Concord Univercity, САЩ, а след това специализира с магистърска степен в NHH Норвегия. 

Какви са най-успешните маркетингови кампании в България за последната година? Какво ще се промени в маркетинга през 2018 г.? 

На тези въпроси ще предложи отговори нова поредица от интервюта в раздела за маркетинг на сайта ни, с победителите в тазгодишния конкурс BAAwards, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР). 

И тази година конкурсът отличи най-успешните маркетингови кампании в България - в 9 категории. Той създаде представа за развитието на актуалния маркетинг и по-важно - за това на какво реагират потребителите (в различни сектори).

Мотото на конкурса през 2017 г. бе "Raising the БАР" - вдигане на летвата.

Вече традиционно в края на годината представяме кратки интервюта с победителите - част от най-добрите маркетолози в България. 

Започваме с Николай Диевски, бранд мениджър в "Хайнекен", която получи награда в категорията "Нов продукт", за кампанията "Крадецът на Ябълки. Стиска ли ти?".

...............

- Г-н Диевски, в началото на 2016 г. на българския пазар се появи "Крадецът на ябълки". Как поставихте в полезрението на публиката този бранд?

- В началото на 2016 г. имаше 3 марки сайдер на пазара в България, които, в нашите очи, бяха почти перфектни копия една на друга – от продукт, до комуникационна стратегия и подход.

Затова, накратко, с "Крадецът" си поставихме за цел да преобърнем категорията и да представим една съвсем различна гледна точка на това какво е то марка сайдер.

Сложихме си амбициозна крайна цел - да накараме хората да се усмихват и забавляват при всеки контакт с марката, от споменаване/ чуване на името, та чак до онази особена първа глътка, която винаги е еднакво позната и нова, различна. На базата на тази цел оценявахме и всеки един елемент на марката, без значение колко тривиален на пръв поглед е той. Ние искрено продължаваме да се забавляваме - мисля, че това прозира и хората го виждат.

- "Загорка" получи екипна награда на БАР за нов продукт. Каква според вас е добрата формула за успешен маркетингов екип? 

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Xperia XZ1 Compact - винаги там, накъдето политат мечтите ви

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: Shutterstock

Валутен калкулатор

Валутен курс за 22.01.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 22.01.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.66256
0.601482
CNY
10
2.49551
4.0072
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.22039
0.450371
RUB
100
2.823
35.4233
USD
1
1.59803
0.62577