Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Забавната страна на спорта в държавата на неспортуващи

1102

Диана Ангелова се присъединява към Decathlon през 2015 г. с мисията да стартира и развие онлайн търговията в България. Скоро след това поема изпълнението на комуникационната стратегия на компанията и води и развива глобалната линия за синергия между онлайн и физическите магазини. Професионалния си опит е натрупала, заемайки ръководни позиции в няколко международни дигитални платформи - лидери в сектора на услугите, които представят и част от медийни групи като Naspers и Rocket Internet.

Kакви маркетингови подходи се оказаха работещи в България през 2018 г.? Какви са модерните, класическите и нестандартните комуникационни методи рекламодателите да достигат пубиликата и да я убеждават тя да им гласува доверие? Как ще се промени маркетингът през следващата година? 

На тези и други въпроси дават отговор от практиката част от най-добрите маркетолози в България - победителите в конкурса BAAwards 2018 на Българската асоциация на рекламодателите (БАР). За трета поредна година стартираме поредица от интервюта с отличените от БАР маркетингови експерти. Те работят в най-големите компании в България и споделят ноу-хау от кампаниите си.

Продължаваме поредицата с Диана Ангелова, която постига маркетингов успех за Decathlon България. Ето какво разказва тя. 

........

- Г-жо Ангелова, в тазгодишното издание на конкурса BAAwards на БАР получихте екипна награда в категорията "Активиране на бранд", която бе най-оспорвана. За каква кампания получихте признание? Как я изготви вашият екип? До какви нови интересни изводи достигнахте за българската публика?

- Щастливи сме, че за втора поредна година впечатлихме журито на BAAwards и спечелихме първо място в категорията "Активиране на бранд". И тази година кампанията бе свързана с мисията на Decathlon да прави спорта достъпен за възможно най-много хора.

След успеха на Decathlon Box Office за нас беше предизвикателство, но и огромно удоволствие, да разширим таргет групата, да се насочим към градовете с присъствие на Decathlon и да покажем забавната страна на спорта.

Причината за кампанията беше желанието ни да привлечем повече съмишленици на страната на спорта, а поводът беше европейско проучване, според което България е на първо място в Европа по процент неспортуващи. В Decathlon винаги сме виждали това като предизвикателство и възможност.

Механиката на кампанията имаше за цел не само да провокира повече хора да спортуват, но и да обедини, развълнува и вдъхнови повече хора да споделят радостта от спорта.

Истината е, че българите обичат да спортуват. Това, което липсва е повод. Спортните събития, които организираме в различни градове в страната, се превръщат в спортни празници, повод за споделяне и за много радост от страна на деца и възрастни. Положителната обратна връзка от потребителите, възможността за получаване на оценка за продуктите ни и представянето на нови спортове ни помагат не само да подобряваме преживяването Decathlon, но и да разширяваме пазара на спортни стоки.

Продължава на страница 2.

Автор: Невена Любенова

още по темата
още от Маркетинг
22
Понеделник
Април