Маркетингът, с който ще ви обикнат за цял живот

Маркетингът, с който ще ви обикнат за цял живот

Маркетингът, с който ще ви обикнат за цял живот

Маркетингът е нещо, което изисква проучване, време и разбиране. Изисква търпение, състрадание и съпричастност. Става въпрос за разбиране на това, от което клиентите наистина се нуждаят, и да им го дадем по начин, който буди възхищение и уважение. Използвайте тези основи, за да насочите следващата си маркетингова кампания и да видите какви нови врати тя отваря за вашия бизнес. Използвайте тези три основни маркетингови основи, за да насочвате своите маркетингови решения и да създавате маркетингови кампании, които превръщат клиентите във фенове за цял живот. 

Маркетингът е свързан с намирането и разбирането на пазар в нужда

Маркетингът не е реклама. Уверете се, че разбирате пазара, преди да похарчите парите си за неподходяща реклама. Вижте къде рекламират вашите конкуренти и как го правят. Проучете къде вашите клиенти прекарват времето си и какви са техните навици за харчене. Проучете как те вземат решенията си за покупка. Използвайте тази информация, за да създадете истинска маркетингова стратегия, вместо да гадаете и да губите ценния си капитал за напразни предположения.

Маркетингът е да общувате с потенциалните си клиенти

Маркетингът е процес на комуникация повече от всичко. Комуникацията е свързана с разбирането на гледната точка на другия, а не с казването на другата страна защо сте прави. Много компании ще приемат, че маркетингът е да кажете на клиентите си точно защо да купуват техния продукт или услуга, но той е повече от това. Става въпрос за комуникация с вашите клиенти, да ги попитате какво искат. Става въпрос за това как да научите как можете да ги обслужвате по-добре. 

След като намерите своя пазар, намерете начини да общувате с тях. Покажете на клиентите си, че ви е грижа за това кои са те и как биха искали да бъдат третирани. Използвайте каналите за комуникация, за да получите информация за вашите клиенти. Те не са само потенциални доларови знаци. Те са хора, които заслужават да бъдат видяни, изслушани и оценени. Разберете и внедрете това и ще застанете над тълпата от други компании, които се борят за тяхното внимание и пари.

Маркетингът е процес на обучение

Потребителите купуват от хора и компании, които познават, харесват и имат доверие. Точно като вас е трудно да се доверите на непознатия на улицата, който се опитва да ви продаде каквото и да било, така че защо бихте очаквали да бъдете различни?

Ако сте на грешен пазар или пропуснете времето, няма вероятност клиентите ви да искат да купуват от вас точно в този момент. Въпреки това все още можете да ги образовате защо следващия път може да бъдете по-добър избор. Използвайте образованието, за да привлечете идеалните си клиенти по-близо до решение за покупка. Не хвърляйте само офертата си пред тях всеки път, когато имате шанс. Прекарайте време в обучение на вашите потенциални клиенти и им позволете да направят нов избор, след като научат защо е изгодно за тях.

Източник: Скот Крисман, главен изпълнителен директор на Media House, съосновател на Health Media Group за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ