Не ги ядосвайте излишно

Не ги ядосвайте излишно

Не ги ядосвайте излишно

Пандемията от COVID-19 съвсем очаквано засегна и света на рекламата. Специалисти вече прогнозират спад в бюджетите за комуникация, а KFC е един от примерите за брандове с преждевременно прекратена кампания в резултат на заразата, след като миналата седмица във Великобритания билборди на хора, които апетитно облизват пръстите си, бяха свалени след потребителски оплаквания.

Какво да правят компаниите? Очевидно първата стъпка сега е да не звучат грубо и да не изглеждат нахално в очите на клиентите си, а втората – незабавно преосмисляне на стратегията за 2020 година. Ситуацията с коронавируса е много деликатна и той трудно може да се разглежда като абсолютна възможност за увеличаване на продажбите, но пък е подходящ момент да покажем още веднъж на хората, които ни симпатизират, че сме социално отговорни и съпричастни към случващото се.

Запазете добрия тон и начина, по който взаимодействате с потребителите, опитайте се да предоставите нещо полезно, как може да помогне продуктът или услугата ви в тази извънредна ситуация?

От платформата Slack например, с оглед на факта, че в момента милиони хора работят от вкъщи, предоставят на аудиторията си полезен материал за адаптацията към режима на home office.

Netflix, който е добре познат със своите забележителни интеракции с потребителите  в контекста на случващото се, също не пропусна да се изяви. Стрийминг платформата публикува специална забавна техника за миене на ръце.

Други пък просто извадиха късмет, като например биреният бранд Coors Light, чиято кампания “Made to Chill”, стартирала преди повече от година, е перфектна за ситуацията на социална дистанция, която наблюдаваме в момента.

Каквото и да изберете да правите, задължително оценете резултатите, които биха постигнали действията ви. Особено в този момент със сигурност не искате да си навличате негативизма и яростта на публиката.

По материал на Fast Company

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ