Новата наука на потребителските решения


През последните повече от 20 години д-р Тери Ву е ангажиран с предоставянето на нови прозрения, свързани с това как човешкият мозък взема решения за осъществяването на една покупка. Голяма част от знанията си в областта на невронауката придобива в университетите „Дюк“ и „Вандербилт“ в САЩ, а фокусът му върху потребителските нагласи ражда ново поле в комуникациите, това на невромаркетинга.

Д-р Ву създава две маркетинг фирми, специализирани в оптимизацията на търсещите машини (SEO), а комбинацията от познанията му в невронауката и маркетинга помага продажбите на редица бизнеси бързо да набъбнат. Повече по темата разказва специалистът в лекцията си за TED.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 24 до 30 ноември
Нова Зеландия поде война с дивите котки и ги включи в стратегия за пълна ликвидация
На днешната дата, 25 ноември. Имен ден празнуват Климент, Климентина и Клементина
The Wall Street Journal: Холивудските филми и музиката отново правят пушенето модерно
Златен джобен часовник на прочут богаташ от "Титаник" е продаден за рекордните 2,3 млн. долара
Лидерството, ориентирано към човека
Премиерът изненадващо уволни зам.-министърът на здравеопазването Димитър Петров
Добивът на биткойн в Китай се възстановява въпреки забраната от 2021 г.