Полезни съвети за маркетолози от организаторите на BAAwards

Полезни съвети за маркетолози от организаторите на BAAwards

Полезни съвети за маркетолози от организаторите на BAAwards

Организаторът на маркетинговия конкурс BAAwards от Българска асоциация на рекламодателите (БАР), предлагат в илюстрации набор от полезни съвети, изведени след последното издание на надпреварата. 

Съветите са базирани на основните изводи от кампаниите, отличени в конкурса BAA Awards 2016 и представят предизвикателствата, през които са преминали кампаниите участници, препоръки как успешно да достигнем до набелязаните целеви публики и как да постигнем успех в комуникацията.

Сред основните изводи са спецификите на маркетинговите комуникации, обвързани с активното навлизане на дигиталните технологии в ежедневието, мобилните приложения и социалните медии и по какъв начин тези специфики се комбинират с нарастващата нужда да се изгради емоционална връзка с потребителите, отбелязват от БАР.

Отличаваните кампании в конкурса традиционно са от различни сектори, сред които бързоообортни стоки, банки и финансови институции, телевизия и телекомуникации, интернет услуги.

И тази година организаторите на BAAwards ще представят BAAwards ноу-хау, споделяйки впоследствие какви са най-добрите кампании, отличени в рамките на четвъртото издание на състезанието. По този начин Българската асоциация на рекламодателите продължава да работи за развитие на по-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации у нас.

Победителите в BAAwards 2017 ще станат ясни през втората половина на септември. Кампаниите, които ще се борят за една от 21 награди в 10-те конкурсни категории, могат да кандидатстват до 25 август.

Цялата информация за конкурса, оценяването, журито и процеса нa кандидатстване, може да бъде намерена на обновения сайт: baawards.com.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ