Препоръките на Facebook за празничните кампании тази година - Част 2

Препоръките на Facebook за празничните кампании тази година - Част 2

Препоръките на Facebook за празничните кампании тази година - Част 2

Празничният сезон почти е тук, а с него пристигат и препоръките на социалната мрежа Facebook за извличане на максимума от възможностите в електронната търговия от страна на бизнеса.

Вчера ви представихме първата част от препоръките на най-голямата социална мрежа как да го направите. Вижте сега и продължението

Колко бързо зарежда уебсайтът ви?

Знаете ли защо Google добавя като фактор за ранкирането на резултатите в търсенията времето за зареждане на уебстраниците? Защото хората мразят да чакат. Правилото за 2-те секунди е в сила и тук, повече от всяко друго място. А който успее да го изпревари, вече е шампион.

Това важи и за страниците от сайтовете за електронна търговия – ако отнема прекалено дълго да заредят, потребителите ще спрат да опитват и ще отидат някъде другаде в интернет пространството… вероятно при конкуренцията.

„Бавното време за зареждане на страниците за заплащане може да предизвика съмнение в съзнанието на купувача и да го принуди да излезе преди да завърши плащането си. одобрете скоростта на зареждане на страницата на уебсайта ви, особено в процеса на плащане“, казват от Facebook.

Можете да проверите скоростта на зареждане от платформата Pagespeed Insights, разработена от Google.

Кои методи за плащане приемате?

Плащането също е ключов фактор и колкото повече стават възможностите за плащане, толкова по-важно е да имате възможно най-голям избор от тях.

„Предоставянето на повече начини за плащане на клиентите може да помогне за увеличаване на продажбите онлайн. Приемете местни, съвременни, множество опции за плащане, като Apple Pay, за да достигнете до повече потребители“, съветват от социалната мрежа.

Какъв е процесът по връщане на покупка?

Накрая, Facebook отбелязва, че бизнесите трябва ясно да определят политиките си за връщане и да ги комуникират проактивно сред потребителите.

„Някои от клиентите ви може да искат да върнат покупките си. Направете това възможно най-лесно. Опитайте да включите страница в уебсайта си с детайлно описание на процеса на връщане или предлагането на предплатена услуга за това“, споделят от Facebook.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ