Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Компания откри фалшив луксозен магазин в рекламен експеримент

95

Снимка: adweek.com

Американска компания за продажба на обувки на достъпни цени стартира експеримент в Санта Моника, Калифорния, като нае бивш магазин на Armani и нареди в него обувки за около 20-40 долара. След това покани модни инфлуенсъри на празненство по повод откриването на магазина. 

Посетителите мислели, че са на откриването на магазин на новия луксозен дизайнер Palessi, разказва сп. Форчън онлайн. 

В резултат инфлуенсърите, които участвали в партито, решили да платят между 200 и 600 долара за предложените обувки на Palessi, които по принцип се продавали на цени до 40 долара. Много от гостите коментирали, че покупките им били "изискани" или "разработени от висококачествени материали". 

Целта била да се припомни на потребителите, че Palessi е място, където се купува мода на достъпни цени. 

По време на експеримента били продадени обувки за над 3000 долара само в първите няколко часа на откриването. 

Реакциите на купувачите когато откривали, че купуват обувки на Palessi, били заснети и включени в серия от реклами на търговеца, излъчени по кабелните мрежи в района като Lifetime и Bravo, както и в социалните мрежи. 

По отношение на всички покупки, инфлуенсърите накрая не били таксувани на високите цени, които били готови да платят, а обувките им били подарени. 

още от Маркетинг
19
Сряда
Декември