Компания откри фалшив луксозен магазин в рекламен експеримент


Американска компания за продажба на обувки на достъпни цени стартира експеримент в Санта Моника, Калифорния, като нае бивш магазин на Armani и нареди в него обувки за около 20-40 долара. След това покани модни инфлуенсъри на празненство по повод откриването на магазина. 

Посетителите мислели, че са на откриването на магазин на новия луксозен дизайнер Palessi, разказва сп. Форчън онлайн. 

В резултат инфлуенсърите, които участвали в партито, решили да платят между 200 и 600 долара за предложените обувки на Palessi, които по принцип се продавали на цени до 40 долара. Много от гостите коментирали, че покупките им били "изискани" или "разработени от висококачествени материали". 

Целта била да се припомни на потребителите, че Palessi е място, където се купува мода на достъпни цени. 

По време на експеримента били продадени обувки за над 3000 долара само в първите няколко часа на откриването. 

Реакциите на купувачите когато откривали, че купуват обувки на Palessi, били заснети и включени в серия от реклами на търговеца, излъчени по кабелните мрежи в района като Lifetime и Bravo, както и в социалните мрежи. 

По отношение на всички покупки, инфлуенсърите накрая не били таксувани на високите цени, които били готови да платят, а обувките им били подарени. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск
Спрете да правите тези три неща сами в бизнеса!
NBC: Белият дом обсъжда вариант за връщане на Закона за потушаване на въстания от XIX век
На днешната дата, 10 октомври. Рождениците днес
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Китайски хирурзи извършиха първата трансплантация на черен дроб от прасе на човек