нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Само един въпрос

Pexels

При създаването на корпоративния уебсайт често се случва предприемачите да не знаят как да оформят раздела „За нас“, затова и понякога въобще игнорират обособяването на такъв.

Сред най-големите проблеми на този раздел са:

  • Да не звучи така, сякаш се хвалим
  • Да не знаем какво да напишем
  • Да не знаем колко да напишем
  • Дали се вписва в останалата част от съдържанието

Решението на всичко това се крие в отговора на един обикновен въпрос: Защо потребителите трябва да купят от вас?

Страницата „За нас“ е за потребители

Тя трябва да информира потенциалните клиенти за това кои сте вие, какво е вашето минало, как се отличавате от конкурентите и защо точно вие можете да решите даден проблем. Това е мястото, където да опишете квалификациите и уникалните си особености.

Придържайте се към фактите и ги представете на публиката по атрактивен начин. Покажете познания и отговорно отношение.

Как да пишете?

Кратко, интересно, с фокус върху потребителя.

Подгответе текст с 250-500 думи, за компаниите обикновено най-добрите текстове са около 350. Този обем е достатъчен, за да спечелите доверието и симпатиите на хората. Карайте по същество и разкрийте същността си.

Освен това, наблягайте повече на „ти“/„Вие“ или „твоето“/„Вашите“, отколкото на „ние“, „аз“, „нашите“ или „моето“.

Обяснете защо сте в бизнеса

Да обясните причината защо се занимавате точно с тази индустрия може да ви открои от конкуренцията.

В страницата „За нас“ на една компания, занимаваща се с реставрация и ремонт на тухлени комини, която бе мой клиент, собственикът държеше да бъде споделено, че са ангажирани с историческите сгради и искат да помогнат за тяхното възстановяване. Затова обяснихме, че той е в бизнеса, за да запази богатството на общността, в която живее.

Разкажете история

Разделът „За нас“ е най-подходящият да разкажете накратко историята зад създаването на бранда ви, как сте помогнали на някой потребител, как сте оформили философията си или нещо друго.

Тук можете да нарушите правилото за до 500 думи, но само ако споделяте нещо много интересно, все пак всички обичаме разказите.

Накарайте ги да направят следващата стъпка

Защо имате уебсайт? Вероятно защото искате да натрупате пари. Чрез страницата „За нас“ можете да подканите всички да направят следващата стъпка – това би било лесно, ако предварително вече сте обяснили как чрез продукта или услугата си ще разрешите даден проблем, който аудиторията има.

Толкова ли е важна страницата „За нас“?

Да! Имате нужда от нея по две причини:

  • Потребителите очакват да я видят и да имат възможност да я посетят
  • Могат да помогнат за класирането на уебсайта ви в търсачките

Чувал съм много хора да казват, че тези страници са клише, но въпреки това, всички ги използват. Благодарение на тях можете да се възползвате от шанса да изкарате на преден план уникалните ви характерситики, и то в момент, в който потребителите сами са проявили интерес да разберат какви са те.

Ако този раздел все още липсва в уебсайта ви, създайте такъв още днес! Има причина да сте в бизнеса. Споделете я със света.

Джейсън Макбрайд за Medium.com

още от Маркетинг