Сет Годин за 12-те глупави грешки, които убиват бранда

Сет Годин за 12-те глупави грешки, които убиват бранда

Сет Годин за 12-те глупави грешки, които убиват бранда

Когато карате вашия клиент да се чувства глупаво, вие не му оставяте избор. Той е принуден да обвини вас за това, казва знаменият маркетолог и автор на редица бестселъри Сет Годин в блога си. Той изброява 12 груби грешки в развиването на бизнеса и маркетинга, които убиват бранда. И всяка от тях кара хората по един или друг начин да се чувстват глупаво. Ето списъка на Сет Годин с глупостите, които убиват бранда:

1.Едни и същи твои продукти да имат различни цени в различните магазини и да повдигаш рамене, когато това стане широкоизвестен факт.

2. Да настояваш, че гаранцията е изтекла в деня, в който все още е в сила.

3. Да правиш големи отстъпки на нови клиенти за това, че започват да работят с теб и по този начин да караш старите клиенти да мислят, че нямат късмет.

4. Да продаваш скъпо продукти, които са по-ненадеждни от по-евтините им аналози.

5. Да предлагаш на клиентите продукти, идеи или услуги, които ще предизвикат присмех и ще ги накарат да се срамуват от онези, които са искали да впечатлят.

6. Да търгуваш с базата лични данни на клиенти, без да си ги попитал.

7.Важната информация в клиентските договори да е написана със ситен шрифт.

8. Да се вземат пари от клиенти така, сякаш се градят дългосрочни отношение, но във всички останали аспекти поведението към тях да е сякаш тези отношения няма да се задълбочат.

9. Да говориш за клиентите зад гърба им така, както никога не говориш в лицето им – рано или късно ще го научат.

10. Да си намалил цените, но да не го казваш на хората, купили току-що продукт без отстъпка. И когато научат, просто да вдигнеш рамене.

11. Да нахокаш някого, защото предишните трима клиенти вече са чули как си отговорил на въпроса, който ви е задал (но той не е).

12. Да предполагаш най-лошото при обмислянето на намеренията на клиента, неговия интелект и опит.

Повечето хора (а особено клиентите, които толкова искате да привлечете) нямат нищо против да плащат повече, ако получават уважение, подкрепа и усмивка.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ