Шведски застрахователи с кампания против лъжовното съвършенство в социалните мрежи

Шведски застрахователи с кампания против лъжовното съвършенство в социалните мрежи

Шведската застрахователна компания Länsförsäkringar стартира инициатива против фалшивите онлайн образи на мнозина сред т.нар. инфлуенсъри в социалните мрежи. Кампанията е насочена към тийнейджърите. 

Според компанията лъжовно перфектният външен вид и начин на живот, който се демонстрира пред младежката публика в мрежите, понижава личната самооценка й и води до тревожност. 

Инициативата беше проведена като инфлуенсъри бяха превърнати в "човешки билбордове" с послание срещу техния собствен перфекционизъм, посочва изданието за маркетинг Creative Criminals. 

От Länsförsäkringar отчитат, че социалните мрежи вредят на психологическото здраве на шведските тийнейджъри, защото създават постоянно желание да се сравняват и да се стремят към непостижими идеали. 

За целите на инициативата компанията постави живите билбордове на няколко модни събития. Участващите младежи носят фланелки с надпис #ImPerfect* или "несъвършен". Използвани са лицата с най-близки връзки с тийнейджърите в интернет, за да се изтъкне, че недостатъците, уникалността и индивидуалността са новият идеал. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп изплаши Европа със стратегията си за национална сигурност. Това не е лошо нещо, смята бивш шеф на ЦРУ
Британската вълна преживява ренесанс - какви са причините?
Американският пратеник Стив Уиткоф на среща с Володимир Зеленски и европейски лидери в Берлин
Слънчевото време остава и през уикенда
Промяната в начина на мислене, която прави екипите по-креативни
Тази година се очертава като най-добрата за акциите на европейските банка. Какво вещае 2026 година?
Беларус търси нови мостове към Запада: среща между Лукашенко и представител на САЩ
Експерти откриха причината за огнището на птичи грип в Европа