нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Сила в 6 секунди

Shutterstock

С намаляването на обхвата на вниманието и настоящите навици на медийно потребление може ли 6-секундна видеореклама да бъде по-ефективна от по-дълъг неин вариант?

Това проследява Snapchat на базата на свой нов доклад. За да получи по-голяма представа за това как хората променят поведението си, платформата възлага на MAGNA Global проучване на над 7700 потребители, използващи както настолни компютри, така и мобилни устройства, за да добие представа за реакциите им по отношение на няколко различни типа видеореклама, пише Social Media Today.

Данните подчертават някои интересни факти – на първо място, Snapchat отбелязва, че независимо от дължината, вертикалните реклами на цял екран водят до повишаване на информираността два пъти повече от другите тествани платформи.

Разбира се, това продължава да е свързано с качеството на рекламата до известна степен, но тъй като рекламите са с продължителност само 6 секунди, се намалява смущението и видеото се привежда в съответствие с поведението на потребителя.

Освен това от Snapchat отбелязват, че 6-секундните реклами са по-убедителни сред всички възрастови групи в сравнение с 15-секундните.

Тези резултати обаче не са универсални за всички видове кампании. При лансиране на нов бранд 15-секундните реклами продължават да работят по-добре.

Друг интересен факт е, че както рекламите, създадени за Snapchat, така и тези за по-дълги кампании, имат подобно представяне в платформата.

Пълното проучване можете да разгледате тук.

още от Маркетинг