Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Те се нуждаят от вас

Pexels

Monumental Marketing е агенция, фокусирана върху подпомагането на клиентите си в разрастването им чрез дигитални и пиар решения. Текстът е от блога на агенцията и е публикуван със съгласието на екипа.

В тези самотни времена на социално дистанциране и изолация по време на пандемията вирусът засегна света по толкова много начини. Въпреки че здравето и безопасността на хората трябва да остане основен приоритет, разумно е да признаем ефекта, който ще окаже и в дигиталния свят.

Докато въздействието – икономическо и биологично – е трудно да се прогнозира, има няколко модела, навлизащи в дигиталното пространство. От празните улици до изоставените ресторанти, коронавирусът ни накара да работим от вкъщи, да се дистанцираме социално и независимо дали и вие сте „хоум офис“ или учите следващия популярен Tik Tok танц, можем да ви помогнем с насоки как вирусът е повлиял на маркетинга – представяме ви 9 факта за това.

1. 34% ръст в използването на социални медии

Както и вие предполагате, употребата на социалните мрежи се увеличи значително, тъй като всички сме у дома.

2. 33% ръст в интернет употребата

Това не е толкова изненадващо, предвид увеличеното използване на социалните мрежи.

3. 8% ръст в слушането на подкасти

Независимо дали сте слушател или създател, сега е времето да попиете съдържание от подкастите или самите вие да запишете такова.

4. 66% от хората слушат музика, от което има ръст от 16% в музкалния стрийминг

Особено ако сте артист, сега е моментът да публикувате нови парчета, защото хората ще ги слушат повече от всякога.

5. 729% скок в търсенията на потребителски стоки

Това е огромен ръст – бързо двищежите се стоки като пакетирана храна, канцеларски материали, лекарства без рецепта, продукти за лична грижа и хигиена бързо опразват рафтовете заради всички паникьосани, купуващи тези евтини и важни стоки.

6. 69% ръст в търсенето на доставка до вкъщи

Ресторантите и локалните бизнеси трябва да се възползват от това. Също така, подкрепяйте местния и малкия бизнес – те се нуждаят от вас!

7. 24% ръст в читателите на онлайн новини и 30% спад в продажбите на вестници

Това не е толкова шокиращо, предвид употребата на интернет през последния месец и липсата на хора, които обикновено си купуват вестници на път за работа.

8. Повече Google търсения „как да спортуваме вкъщи“

Освен това можем да зебележим и някои онлайн трендове при фитнес облеклото, което се търси все по-често, тъй като хората не могат да посещават залите.

9. Повече Google търсения на “cabin fever” (треска, появяваща се след дълго стоене на закрито)

Хората опитват да открият начини да избегнат лудостта, докато се самоизолират в домовете си – много от нас вероятно търсят и нови дейности и хобита, за да „лекуват“ треската.

Както виждате, освен че пандемията засегна живота на хората биологично, социално и икономически, тя повлия и на дигиталното пространство. В безпрецедентни времена като тези, потребителите изглеждат по-отговорни към дигиталния маркетинг, след като по-голямата част от живота им преминава онлайн.

още по темата
още от Маркетинг