Затвори

Технологии и влиятелни личности ще помагат на маркетинга през 2018 г.

Владимир Попов е завършил бизнес администрация и икономика в Американския университет в България. Да работи в маркетинга на Coca-Cola е било негова мечта, затова още след завършването си кандидатства за работа в Coca-Cola Hellenic Business Services Organization. Там работи във финансите 4 години, като поема и допълнителни задачи извън финансовата сфера - списанието на организацията, събития и други. Преди 2 години започва да помага на екипа за газирани напитки в Coca-Cola Bulgaria и сега изживява мечтата си да работи в маркетинга на Coca-Cola.

Какви са най-успешните маркетингови кампании в България за последната година? Какво ще се промени в маркетинга през 2018 г.? 

На тези въпроси предлага отговори поредица от интервюта в раздела за маркетинг на сайта ни, с победителите в тазгодишния конкурс BAAwards, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

Конкурсът за поредна година отличи най-успешните и работещи маркетингови инициативи у нас. През 2017 г. той се проведе под мотото "Raising the БАР" - вдигане на летвата.

Продължаваме да представяме кратки интервюта с победителите - част от най-добрите маркетолози в България. Участник днес е Владимир Попов.

...............

- Г-н Попов, „Кока-Кола“ спечели награда на БАР в категорията за нововъведение в продукт и повторно пускане на пазара, за кампанията "Coca-Cola No Sugar". Какви бяха предварително заложените цели на кампанията? Как ги постигнахте? Какво ново открихте с тази кампания за българския пазар? 

- С комуникационната си кампания искахме да запознаем потребителите с новия и освежаващ вкус, който въведохме в сектора на нискокалоричните газирани напитки - Coca-Cola БЕЗ ЗАХАР. Позиционирахме новия си продукт като правилния избор за информирания потребител. Заложихме на интегрирана маркетингова комуникация, с която достигнахме до потребителите през традиционни и нетрадиционни канали за комуникация и различни поводи за консумация.

С тази кампания открихме, че в българския пазар има потенциал за развитие на нискокалоричните газирани напитки и потребителите желаят да ги консумират все по-често.

- Как се управлява екипно присъствието на най-известния бранд в света в нашата страна? Какво е интересно в работата, какви са предизвикателствата?

- Екипната работа е в основата на успеха на всеки един проект. Независимо дали продуктът, който развиваме на пазара е добре познат или е напълно нов, трябва да му осигурим достатъчно атрактивно и дълготрайно присъствие в подходящите комуникационни канали, за да достигнем по правилния начин до целевата група. Това се постига с добре изпълнена маркетингова стратегия и адекватно позициониране на пазара.

Разбира се, появяват се предизвикателства когато трябва да се подравняват плановете и действията на всички екипи свързани с проекта - маркетинг, продажби, производство, дистрибуция, връзки с обществеността - но за успеха на един проект всички трябва да работят заедно като екип с една цел, която да вдъхновява и да окуражава екипите да дават всичко от себе си.

Коментари
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

На днешната дата
Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: Shutterstock

Валутен калкулатор

Валутен курс за 22.06.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 22.06.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.69571
0.589723
CNY
10
2.58403
3.86992
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.23108
0.448213
RUB
100
2.65986
37.596
USD
1
1.67911
0.595554